Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهری گفت: همچون دوران دفاع مقدس ۵۰ درصد از توان نظامی کشور را سربازان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «تقی مهری» عصر امروز(پنجشنبه 25 دی) در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اعزام مشمولان خدمت سربازی اظهار کرد: برنامه ریزی برای اعزام مشمولان تا مراکز آموزشی از وظایف مهم نیروی انتظامی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: در سال جاری با توجه به اپیدمی کرونا اعزام مشمولان تداوم داشت و  تمامی پروتکل های بهداشتی توسط ستاد کل نیروهای مسلح رعایت می شود.

 

مهری یادآور شد: ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار مشمولان خدمت سربازی قرار داده می شود و در وسیله نقلیه که این سربازان به محل آموزش اعزام می شوند تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود لذا خانواده ها  دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

 

وی بیان کرد: قرارگاه مهارت آموزش شغلی سربازان شکل گرفته و امسال با توجه به شیوع کرونا دوره های مهارت آموزی  کاهش پیدا کرده است ولی برنامه های ما همچنان تداوم دارد.

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ابراز داشت: تفاهم نامه ای با ستاد نیروهای مسلح با وزارت کشور منعقد شده که براساس آن در هر استان معاون اقتصادی استاندار گلستان برای اشتغال سربازان برنامه ریزی می کند.

 

مهری یادآور شد: با موافقت نیروهای مسلج برای سربازان متاهل دو ماه کسری خدمت تعلق می گیرد و افراد متأهل به ازای هر فرزند سه ماه کسری خدمت به آنها تعلق خواهد گرفت.

 

وی بابیان اینکه حق تأهل برای سرباز و کادر نیروی انتظامی فرقی نمی کند، بیان کرد: مرخصی سربازان به یک ماه رسیده است، همچنین افزایش حقوق سربازان را پیگیری می کنیم.

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآور شد: برای کسانی که در حال خدمت سربازی هستند دفترچه خدمات درمانی برای کادر و  سربازی تفاوتی ندارد.

 

مهری افزود: از 6 میلیون رزمنده دفاع مقدس نزدیک به 50 درصد آن سربازان بودند و در حال حاضر 50 درصد از توان دفاعی کشور را نیز سربازان تشکیل می دهند که در مقرها، مرزها و معابر حضور دارند و نسبت به ایجاد امنیت جاده، شهر و کشور تلاش می کنند.

 

 

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا مهری سردار مهری سربازان وظیفه سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، برخورد قانونی انجام می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده 60 قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضاء، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا 5 سال محکوم می‌‌شوند.

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا 10 سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و 6 ماه تا 3 سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟