Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد پرورش رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران افزود: پذیرفته شدگان آزمون امسال  پس از انجام مصاحبه و مراسم تحلیف به جمع کارشناسان  این مرکز  اضافه می‌شوند و همچنین به کارشناسان رشته‌های امور ثبتی و حمل و نقل نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: براساس اعلام مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان در امسال  رتبه نخست را کسب کرد.

او ادامه داد: اصلی‌ترین اندازه گیری در کسب این رتبه هم سویی، اجماع و هم نظری و خرد جمعی اعضا و هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان بود که این مهم با ارائه اقدامات و گزارش‌های فنی، به روز و سرعتی و دقت و ارائه به محاکم و مراجع قضایی و سازمان‌ها و نهاد‌ها محقق شده است.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: از دیگر علل و عوامل رابطه تنگاتنگ با دادگستری و مراجع اجرایی و خدماتی است.

او اضافه کرد: به سبب دارا بودن کارشناسان فنی در ارائه گزارش‌های کارشناسی در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و شفافیت جهت انشای رای قضات و بهره برداری موسسات و دوایر حقوقی سازمان‌های مختلف در این مرکز در حال انجام وظیفه هستیم.

به گفته او، همچنین در بهار سال ۱۴۰۰ در قالب رشته‌های دانشگاهی واجد شرایط بسته به نیاز استان‌ها و تشخیص مرکز آزمون برگزار خواهیم کرد.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: این روند به همین گونه ادامه پیدا کرده و بیش از پیش پرچم‌دار استان اصفهان در احراز رتبه‌های برتر کشوری به ویژه در ایفای حقوق عامه در راستای تحول در قوه قضاییه باشیم.

پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به تفویض اختیارات از سوی مرکز به استان‌ها مراسم تحلیف تعدادی از کارآموزان را برگزار خواهیم کرد.

مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان هفت عضو اصلی، ۲ عضو علی البدل و ۲ بازرس دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری مراسم تحلیف کارآموزان رتبه نخست مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲