Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:52:00 GMT

نتایج هفته ششم لیگ برتر اهداف پروازی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۶۴۴

نتایج هفته ششم لیگ برتر اهداف پروازی مشخص شد

در هفته ششم لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی تیم‌های دریاچه ارومیه، صنایع بازیافت راتا شمال و صنایع شیر ایران پگاه مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از مسابقات امروز 25 دی با حضور 6 تیم به میزبانی تیم دراک شیراز دنبال شد که در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، تیم‌های دریاچه ارومیه، صنایع بازیافت راتا شمال و صنایع شیر ایران پگاه مقابل تیم‌های دراک شیراز، هیئت تیراندازی کرمان و هوماک به پیروزی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته تیم بیمارستان نیکان در قرعه استراحت به سر می‌برد.

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، مرضیه پرورش‌نیا با 61 امتیاز از تیم صنایع شیر ایران پگاه در جایگاه اول ایستاد و شیوا فرح‌پور با 60 امتیاز از تیم دریاچه ارومیه و سپیده سیرانی با 58 امتیاز از تیم صنایع بازیافت راتا شمال به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی تراپ آقایان، بابک یگانه با امتیاز 67 از تیم دریاچه ارومیه، محمد حسین پرورش‌نیا با امتیاز 63 از تیم صنایع شیر ایران پگاه و شاهو امام قلی با امتیاز 62 از تیم صنایع بازیافت راتا شمال به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی اسکیت مردان هم عبدالقادیر شیر محمدی با امتیاز 68 از تیم دراک شیراز، علی دوستی با امتیاز 67 از تیم صنایع بازیافت راتا شمال و هنریک آواکیان با امتیاز 66 از تیم هوماک به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

این رقابت‌ها از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده روی آنتن رفت.

شایان ذکر است تاکنون تیم‌های صنایع شیر ایران پگاه با 14 امتیاز در صدرجدول قرار گرفته است و تیم‌های بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال با امتیاز 13 به صورت مشترک در جایگاه دوم و تیم دریاچه ارومیه با امتیاز 12 در جایگاه سوم قرار دارد.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز به ورزشکاران برتر با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، علیرضا باقری عضو هیئت رئیسه، ناصر طالبی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و سایر سرپرستان و مربیان تیم‌ها برگزار شد.

لازم به ذکر است از طرف شرکت کاله نیز به نفرات برتر این رقابت‌ها جوایز نفیسی اهدا شد.

نشست تخصصی ستاد بازی‌های 2020 با مسئولین فدراسیون‌های ژیمناستیک، بسکتبال و تیراندازی

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی صنایع بازیافت راتا شمال صنایع شیر ایران پگاه دریاچه ارومیه تیم صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه

تیم فوتبال چلسی در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد.

به گزارش ایسنا، چلسی در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورد.

تروو چالوبا (دقیقه ۲۴) و نیکلاس جکسون (دقیقه ۷۲) در این دیدار برای آبی های لندن گلزنی کردند.

چلسی اکنون با ۵۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. تاتنهام نیز سومین شکست متوالی خود را متحمل شد و با ۶۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

در دیدارهای آتی چلسی در خانه به مصاف وستهم و تاتنهام به دیدار لیورپول خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال