Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، دکتر"محمدرضا حسینی زینلی" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ظهر امروز ۲۵ دی ماه ساعت ۱۲:۲۳ دقیقه واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور سرچشمه_رفسنجان جاده فرعی شاهزاده عباس متاسفانه یک فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: در این حادثه آقایی حدودا 25 ساله از اتباع افغانستانی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی زینلی بیان کرد: طبق گفته شاهدین راننده ایرانی و سه سرنشین تبعه افغانستان بودند که راننده از صحنه حادثه متواری شده است.

 

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت های پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: مجروحان این حادثه توسط عوامل آتش نشانی و هلال احمر رهاسازی و به بیمارستان علی ابن ابیطالب (علیه السلام) منتقل شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدتیمور حسینی روز شنبه اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رییس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محور‌های مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محور‌های شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده