Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@15:13:21 GMT

خبر خوش گل محمدی به پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۲۲۳

خبر خوش گل محمدی به پرسپولیسی‌ها

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از جنجال در نشست خبری بازی با استقلال، تمرین پرسپولیس امروز برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از سر گرفته شد.

یحیی گل محمدی که شایعات زیادی را بعد از اولتیماتوم به وزیر برای برکناری رسول پناه پشت سر می‌گذاشت، پیش از شروع تمرین با صحبت‌های ابتدایی خود و تشکر بابت نمایش مقابل استقلال، از تلاش آنها برای تداوم موفقیت و دستیابی به نتایج لازم در ادامه بازی‌ها گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و پیش از شروع رسمی تمرین، یحیی گل محمدی به بازیکنان این تیم اعلام کرد طی روزهای آتی شرایط پرداخت پاداش آسیایی به این باشگاه و بازیکنان فراهم خواهد شد تا روحیه آنها را برای جدال حساس مقابل شاگردان جواد نکونام بالا ببرد.

پربیننده ترین برخورد فکری با بازیکن معترض به مظلومی وقتی ستاره‌های معروف استقلال به مدرسه رفتند +عکس باشگاه پرسپولیس به شایعه‌ها پایان داد داستان عجیب سعید ملایی بعد از مهاجرت پرسپولیس در حسرت بازیکنانی که در قطر می‌درخشند +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!

به گزارش ورزش سه، در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال خوزستان نکته‌ جالبی وجود داشت و استفاده اکثر بازیکنان این تیم از ساعت هوشمند در جریان تمرین بود و به نظر می‌رسد که آنها وضعیت بدنی و میزان دوندگی خود در تمرین را توسط ساعت هوشمند خود بررسی می‌کنند.

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان داستانبک ترسونوف، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو بازیکنانی بودند که ساعت هوشمند روی مچ خود داشتند و چند بازیکن این تیم هم از این قابلیت برای ارزیابی بدن خود استفاده کرده بودند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بررسی میزان دوندگی، ضربان قلب و ... استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های انفرادی یا تمرینات رواج دارد اما در دنیای فوتبال استفاده از GPS مرسوم‌تر است و با بررسی دقیق‌تر توسط تیم آنالیز و پزشکی‌ها بررسی می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان تمرین تمرین جدی را پیش از سفر به اصفهان برگزار کردند و با توجه به اهمیت هر پنج مسابقه باقی‌مانده آنها برای بقا در لیگ برتر، آنها به جزئیات تمرین هم اهمیت می‌دهند و سرمربی آنها سیروس پورموسوی با دقت خاصی عملکرد شاگردانش را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد