Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،این جلسات با هدف آشنایی با روند اجرای طرح ملی و ارائه راهکاری بهبود با هماهنگی دبیرخانه طرح مستقر در جهاد دانشگاهی استان و با شرکت فعالان بخش‌های مختلف، پیشران‌ها، کارشناسان و متقاضیان اشتغال خانگی در مشاغل قالیبافی و بافت تابلوفرش و خیاطی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قالب تفاهم نامه مشترک بین معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کشور اجرایی می‌شود و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارفرما و ناظر بر اجرای طرح در استان و جهاد دانشگاهی مجری آن است.

در اجرای این برنامه ملی، متقاضیان اشتغال در مشاغل مرتبط خانگی از قبیل خیاطی، قالیبافی، بافت تابلوفرش، رودوزی، تولید گلاب و عرقیجات گیاهی، تولید شیره انگور، مترجمی، ویرایشگری متون و ده‌ها شغل دارای قابلیت اجرایی در منازل ثبت نام کرده و جهاد دانشگاهی استان با راهبری طرح طی سه مرحله "شناسایی مزیت‌ها، توانمندسازی و آموزش و اتصال به بازار" با همکاری پیشران‌های اشتغال استان نسبت به ایجاد اشتغال برای متقاضیان اقدام می‌کند.

 متقاضیان و افراد واجد شرایط می‌توانند در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت اینترنتی www.inhb.ir در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال خانگی جهاددانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه