Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:10:45 GMT

شلیک مرموز به مرد موتور فروش

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۵۲۵

همزمان با شلیک مرموز به مرد جوانی در خیابان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تخصصی از شاگرد و شریک مقتول را صادر کرد.

به ‌گزارش ایران، ساعت 11 شب سه‌شنبه 23 دی ساکنان محله‌ای در منطقه نارمک به‌دنبال صدای تیراندازی از خانه‌هایشان بیرون آمدند. آنها با رساندن خود به خیابان با بدن نیمه‌جان پسر جوانی مواجه شدند که تیر خورده و بی‌هوش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله آنها با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما زمانی که مأموران امداد به محل رسیدند، پسر 35 ساله تسلیم مرگ شده بود. به‌دنبال مرگ پسر جوان موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شد.

هویت مقتول

در بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که پسر جوان با شلیک یک گلوله به سرش کشته شده است. در بازرسی بدنی از مقتول مدرکی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد. تنها یک گوشی تلفن همراه در کنار جسد افتاده بود که به نظر می‌رسید متعلق به مقتول است.

در حالی که کارآگاهان پلیس در حال بررسی صحنه قتل بودند، تلفنی که در کنار مقتول قرار داشت به صدا درآمد و یکی از مأموران آن را پاسخ داد. فردی که پشت خط تلفن بود خودش را شاگرد مقتول معرفی کرد.

با اطلاعاتی که وی در اختیار تیم تحقیق قرار داد هویت مقتول به‌دست آمد و مشخص شد که کامبیز، صاحب مغازه موتورسیکلت فروشی است و خانواده کامبیز نیز شناسایی شدند.

به دستور بازپرس ساسان غلامی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور تحقیق از شاگرد وی به‌نام امیر را صادر کرد. امیر در تحقیقات گفت: مدتی است که به‌عنوان شاگرد در مغازه کامبیز کار می‌کنم. فقط چند وقت پیش حدود دو میلیون تومان از شریک مقتول به‌نام حامد قرض گرفتم و از او خواستم در این رابطه حرفی به کامبیز نزند. به غیر از این موضوع چیزی نبود که کامبیز از آن بی‌خبر باشد.

او ادامه داد: شب حادثه، کامبیز به من زنگ زد و گفت دلش گرفته و از من خواست تا به ملاقاتش بروم و همدیگر را ببینیم. من هم موافقت کردم و به دیدن کامبیز رفتم. او برایم درددل کرد و گفت که پدرش مریض است و به‌خاطر مشکلاتی که دارد حالش خوب نیست. کمی او را دلداری دادم. تقریباً یک ساعت قبل از این حادثه کامبیز را ترک کردم. به خانه که آمدم حامد و دو نفر از دوستان کامبیز با من تماس گرفتند و گفتند که هرچه با کامبیز تماس می‌گیرند تلفنش را جواب نمی‌دهد و نگرانش شده‌اند. بعد از من خواستند که به کامبیز بگویم به آنها تلفن بزند. به‌دنبال این تماس‌ها من هم نگران او شدم و با تلفن همراهش تماس گرفتم که مأمور پلیس جواب داد.

در ادامه بررسی‌ها به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، مأموران به سراغ حامد رفتند. شریک مقتول در تحقیقات گفت: من و کامبیز سال‌ها باهم کار کردیم و هیچ اختلافی هم نداشتیم. از اتفاقی هم که برای او رخ داده واقعاً ناراحت شدم و نمی‌دانم چه کسی به او تیراندازی کرده است.

باتوجه به اینکه شاگرد و شریک مقتول، هر دو از مظنونان این پرونده هستند، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تخصصی از آنها را صادر کرد. همچنین به دستور بازپرس پرونده تحقیقات از خانواده مقتول و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه و شناسایی عامل یا عاملان جنایت ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه استیضاح ترامپ شلیک مرموز موتور فروش آلودگی هوا مازوت غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس

همشهری آنلاین- حوادث: شامگاه یکشنبه ماموران یکی از کلانتری‌های پایتخت در حال گشت‌زنی در شرق تهران بودند که به ۲ سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند. این دو جوان رفتار مرموزی داشتند و به نظر می‌رسید قصد شناسایی سوژه برای سرقت را دارند. از سوی دیگر شماره پلاک موتور مخدوش بود و دقایقی قبل‌تر نیز به پلیس گزارش شده بود که سرنشینان موتوری درست شبیه موتورسیکلت مشکوک، دست به موبایل‌قاپی سریالی در آن حوالی زده بودند.

دیگر برای پلیس محرز شده که این دو جوان همان سارقان تحت تعقیب هستند و در این شرایط بود که برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. دو جوان موتورسوار اما به محض دیدن پلیس، تصمیم به فرار گرفتند و تعقیب و گریز آغاز شد.

سارقان با حرکات مارپیچ و خطرناک سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند و ماموران نیز بارها به آنها اخطار داده و حتی چند تیر هوایی شلیک کردند. اما سارقان تسلیم نشدند و سرانجام مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از چند اخطار، اقدام به تیراندازی به سوی دزدان کردند. یکی از گلوله ها به ترک نشین موتور برخورد کرد و دیگری به راکب. ترک نشین در همان لحظه ای که هدف تیراندازی قرار گرفت، نقش زمین شد اما راکب همچنان به فرار خود ادامه داد تا اینکه کمی آن طرف تر، با واژگونی موتورش، زمین خورد و فرارش پایان یافت. هر دو مرد جوان در این تیراندازی گلوله خورده بودند و برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

یکی از آنها از مرگ نجات یافت اما دیگری در اتاق عمل جراحی قلبش از تپش ایستاد و جانش را از دست داد. در این شرایط بود که گزارش این تیراندازی مرگبار به قاضی سالار صنعتگر مخابره شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. بررسی ها حاکی از آن بود که آنها سارقان موبایل قاپ بودند. سارقی که زنده مانده بود در تحقیقات گفت: من و دوستم از چند شب قبل تصمیم گرفتیم با همدستی یکدیگر، گوشی موبایل سرقت کنیم. شگردمان این بود که سوار بر موتور می شدیم در ساعت خلوت روز در خیابان ها پرسه می زدیم. به محض شناسایی سوژه به سمتش می رفتیم و گوشی موبایلش را می قاپیدیم. وی ادامه داد: یک شب قبل از این اینکه همدستم با شلیک پلیس کشته شود بیش از ۸ گوشی سرقت کردیم. شب حادثه هم در حال شناسایی سوژه جدید بود که پلیس سر بزنگاه رسید و مچمان را گرفت. اما ما به جای تسلیم شدن، تصمیم به فرار گرفتیم که این فرار پایان مرگباری داشت.

این متهم با قرار قانونی بازداشت شده است و تحقیقات تکمیلی نیز در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 848123 برچسب‌ها تیراندازی سارق - سرقت فراجا قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند