Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فارس نوشت: نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم تجربه خون‌های آلوده فرانسوی در مورد واکسن کرونا تکرار شود گفت: کمپانی‌های داروسازی غربی به دنبال کسب سود خود هستند و سلامتی مردم برای آنها اهمیتی ندارد.

جبار کوچکی ‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و اروپا گفت: کمپانی‌های داروسازی آمریکایی و اروپایی فقط به دنبال کسب سود خود هستند و سلامتی مردم برای آنها اهمیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما تجربه تلخ خون‌های آلوده فرانسوی را هنوز فراموش نکرده‌ایم و پرونده مربوط به این مسئله همچنان باز است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر امروز می‌بینیم که آمریکا می‌خواهد واکسن کرونا را به ایران بدهد به خاطر آن است که می‌خواهد این واکسن را روی ملت ما آزمایش کند نه اینکه به فکر این است مردم ما را از این بیماری مصون نگه دارد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: آمریکایی که ما را از جهات مختلف و حتی در حوزه دارویی تحریم کرده چگونه حاضر است واکسن کرونا را برای سلامتی ملت ایران در اختیار ما قرار دهد؟ آمریکا به دنبال تست و آزمایش واکسن خود است نه سلامتی ملت ایران.

وی افزود: همانطور که گفتم ما تجربه تلخ خون‌های آلوده فرانسوی را فراموش نکرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که تجربه این مسئله در مورد واکسن کرونا نیز تکرار شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانشمندان ما پیشرفت‌های خوبی برای تولید واکسن کرونا داشته‌اند و واکسن ایرانی کرونا تست‌های اولیه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و انشاءالله در آینده نیز خواهیم توانست از واکسن تولید داخل در این زمینه استفاده کنیم.

کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: ما برای تولید واکسن کرونا می‌توانیم از تجربیات دیگر کشورها نیز استفاده کنیم و کشورهایی که می‌توان به آنها اطمینان داشت در این زمینه مورد توجه قرار گیرند.

وی در پایان گفت: توصیه من به دولتمردان این است که نه تنها از کشورهای متخاصمی مثل آمریکا و انگلیس و امثال آن دارو خریداری نکنند بلکه داروهای تولید شده توسط کمپانی‌های این کشورها را از کشورهای ثالث نیز خریداری نکنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی جبار کوچکی نژاد داروهای خارجی واکسن کرونا واکسن کرونای خارجی واکسن کرونا خارجی واردات داروهای خارجی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 واکسن کرونا رشت در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا