Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:55:50 GMT

بساط 1500 برق غیرمجاز در اردبیل برچیده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۶۳۴

بساط 1500 برق غیرمجاز در اردبیل برچیده شد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در قالب رزمایش تعدیل مصرف انرژی در اردبیل، نسبت به جمع آوری و برچیده شدن بساط برق غیرمجاز یک هزار و 500 مورد در استان اردبیل اقدام شده است.


حسین قدیمی 25 دی ماه در مانور تعدیل مصرف انرژی در اردبیل، اظهار کرد: در قالب تعدیل مصرف انرژی و کمک به جلوگیری از خاموشی های ناگهانی، تلاش شد تا مانور تعدیل مصرف برق در معابر و همچنین جمع آوری برق های غیرمجاز به انجام برسد که در این زمینه از ظرفیت 30 دستگاه خودروی سبک و سنگین و همکاری خوب 112 نفر از پرسنل شرکت توزیع برق استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به فعالیت 35 اکیپ عملیاتی در این زمینه و کمک به پایداری شبکه اشاره کرد و گفت: تاکنون 14 هزار و 500 دستگاه چراغ روشنایی در معابر به وضعیت تعدیل رسیده تا کاهش مصرف 2.8 دهم مگاواتی را در استان شاهد باشیم.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: باید با کاهش و صرفه جویی 38 مگاواتی برق در بین مشترکان به وضعیت پایدار مصرف برق در مناطق مختلف استان دست پیدا کنیم که در این زمینه سعی و تلاشمان بر این است تا شرایط مناسب و متعادلی را در استان برقرار کنیم.


قدیمی افزود: همچنان از شهروندان انتظار داریم تا از مصرف بی رویه و غیربهینه برق در منازل و واحدهای تجاری و حتی دستگاه های اجرایی جلوگیری کرده و اجازه دهند تا همه ساکنان استان از برق ایمن و پایدار استفاده کنند.


وی به جمع آوری 450 دستگاه رمز ارز در استان در هفته های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: با دستور مراجع قضایی این دستگاه های رمز ارز در استان شناسایی و نسبت به جلوگیری از مصرف بی رویه آنها اقدام شده است.


قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در بین شرکت های توزیع برق کشور، استان اردبیل رتبه اول را در تعدیل روشنایی به دست آورده که این امر می تواند به ثبات و پایداری شرکت توزیع برق و جلوگیری از خاموشی های اتفاقی و ناگهانی کمک کند.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: با حل مشکلات به وجود آمده و همراهی مشترکان خاموشی های بدون برنامه ریزی را شاهد نبودیم و همچنان تاکید می کنیم که برنامه ای برای خاموشی در ساعات مختلف نداریم و تنها انتظار ما کاهش 10 درصدی مصرف برق در استان اعم از تجاری، صنعتی و خانگی است.

انتهای پیام
انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خاموشي شرکت توزیع برق استان اردبیل تعدیل مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در آئین آغاز به کار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق که در دانشگاه زنجان برگزار شد، تحقق مدیریت مصرف انرژی را در گرو حرکت به سمت هوشمندسازی این عرصه عنوان کرد و گفت: متأسفانه همه ساختارها و فرآیندها در کشور به صورت غیربهره‌ور در کشور شکل گرفته است.

وی یکی از دلایل اصلی در غیر بهره‌ور بودن ساختارها و فرآیندها را که به قبل از انقلاب برمی‌گردد، ناشی از متکی بودن به اقتصاد نفت عنوان کرد و افزود: یکی از عرصه‌هایی که باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، بحث توزیع برق است؛ چرا که این رویکرد منجر به مدیریت مصرف در حوزه انرژی خواهد شد.

دبیر علمی این کنفرانس نیز با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این کنفرانس بین‌المللی شرکت کردند، یادآور شد: ۲۷۹ مقاله در این کنفرانس پذیرش شد که داوری این تعداد مقاله را ۵۷۰ داور از سراسر کشور بر عهده داشتند.

علی ابدالی با اشاره به اینکه ۱۰ مقاله برتر فارسی در دو ژورنال و ۱۰ مقاله برتر انگلیسی نیز با داوری مجدد به چاپ خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در کل ۸۲۱ مقاله به این کنفرانس ارسال شد که افزایش ۹ درصدی داشت.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی طی سه روز برگزاری این کنفرانس حضور خواهند داشت.

کد خبر 6094163

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس