Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@05:33:25 GMT

تخلفات کرونایی را به سامانه ۳۱۱۳ اطلاع دهید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۷۳۳

تخلفات کرونایی را به سامانه ۳۱۱۳ اطلاع دهید

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی و رعایت آن توانسته‌ایم، بیماری کرونا را در کشور و استان کنترل کنیم، همچنین افراد می‌توانند تخلفاتی را که در زمینه‌های مختلف مشاهده می‌کنند به سامانه ۳۱۱۳ اطلاع دهند تا سازمان ذی‌ربط پاسخگوی تخلفات باشد.

کمال حیدری در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان در خصوص عدم رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا در مراکز مختلف، اظهار کرد: بعد از گذشت حدود یک سال از شیوع کرونا در استان اصفهان تقریباً اکثر افراد با دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا و رعایت نکات بهداشتی آشنا هستند و افراد باید رعایت‌ها را جدی بگیرید تا بتوان با کنترل شیوع کرونا ویروس به زندگی ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تمام ارگان‌ها و مردم باید دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند، ادامه داد: گاهی اوقات با وجود تمام بسترهای که ایجاد شده است، در برخی صنوف و اماکن رعایت نکات بهداشتی به طور صحیح رعایت نمی‌شود، با تشدید نظارت‌ها با همکاری بسیج در طرح حافظان سلامت محلات سعی شده تا اصناف و مشاغل دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان خاطرنشان کرد: با اعمال محدودیت‌های کرونایی و رعایت آن توانسته‌ایم، بیماری کرونا را در کشور و استان کنترل کنیم، همچنین افراد می‌توانند تخلفاتی را که در زمینه‌های مختلف مشاهده می‌کنند به شماره ۳۱۱۳ اطلاع دهند تا سازمان ذی‌ربط پاسخگوی تخلفات باشد.

وی با اشاره به استفاده از سامانه ماسک در دستگاه‌های اجرایی و ادارات، اضافه کرد: در ورودی ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای غربالگری افراد از سامانه ماسک استفاده می‌شود تا به شناسایی بیماران مبتلا به کرونا ویروس کمک شود، افراد باید کارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا هنگام ورود به ادارات از طریق سامانه ماسک غربالگری شوند و اگر مشخص شود فردی مبتلا به کرونا است، اجازه ورود به مراکز و ادارات را نخواهد داشت.

حیدری با بیان اینکه موج سوم کرونا را پشت سر می‌گذاریم، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌ها، ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا و رعایت دقیق آن‌ها استان و کشور را به سمت کاهش آمار ابتلاء، بستری و مرگ‌ومیر سوق داد و این رعایت‌ها باید همچنان ادامه یابد تا بتوانیم در شرایط فعلی باقی بمانیم، باید بدانیم ساده‌انگاری در هر زمینه‌ای ما را به وضعیت حاد بازمی‌گرداند.

کد خبر 468637

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آخرین اخبار ویروس کرونا ثبت تخلف اعمال محدودیت ها محدودیت کرونایی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سامانه ماسک کمال حیدری رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستورالعمل ها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا