Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در حاشیه جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و قطعه سازان استان مرکزی برگزار شد، دو تفاهم نامه میان این خودروساز با دانشگاه اراک و همچنین با قطعه سازان استان به امضا رسید.
تفاهم نامه سه جانبه توسعه ساخت داخل و خودکفایی محصولات، میان ایران خودرو دیزل، انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو در استان مرکزی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک به امضا رسید که هدف اصلی از این تفاهم‌نامه، تقویت و توسعه قطعه سازی استان مرکزی و افزایش بهره مندی از ظرفیت های موجود در این استان در توسعه صنعت خودروسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تفاهم نامه دوم نیز با موضوع گسترش همکاری‌های فناورانه، تخصصی و اجرایی برای توسعه حوزه‌های مرتبط با خودرو میان گروه صنعتی ایران‌خودرو، دانشگاه آزاد اسلامی اراک و سازمان صمت استان مرکزی به امضا رسید. توسعه ارتباط با دانشگاه و بهره مندی از ظرفیت های دانشی آن در توسعه صنایع قطعه سازی و خودروسازی از اهداف این تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان مرکزی ایران خودرو تفاهم نامه قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر حسن نجفی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها جلب مشارکت، همکاری و همراهی مردم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت می‌باشد. وی اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها با حلقه میانی و گروه مردمی قرارگاه تحول اجتماعی، مدرسه تشکیلاتی اسلامی مضمار، انجمن حقوق شهروندی ندای رسای عدالت، شورای مردمی منطقه صفائیه، شرکت فناور آتی سلامت ایساتیس، شورای مردمی محله محمودآباد، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، شورای مردمی محله صدرآباد و قرارگاه محله اسلامی حضرت بقیه الله (عج) به امضاء رسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور مردمی سازی سلامت، تا کنون با ۱۸ حلقه میانی و گروه‌های مردمی تفاهم نامه منعقد کرده است.

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی