Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان الحشد الشعبی عراق، قرار دادن اسامی فرماندهان این سازمان در لیست‌ سیاه آمریکا را ادامه خصومت این کشور با کسانی دانست که در حذف داعش در منطقه نقش داشتند.

به گزارش مشرق، سازمان الحشد الشعبی عراق به اقدام آمریکا در قرار دادن نام جانشین رئیس این سازمان در لیست سیاه واکنش نشان داد.

اداره اطلاع رسانی این سازمان در واکنش به این اقدام در حساب توییتری خود نوشت: «الحشد الشعبی قرار گرفتن نام "ابوفدک المحمداوی" در لیست سیاه [آمریکا را]  به این فرمانده شجاع تبریک می‌گوید؛ لیستی که فرماندهان پیروزی را هدف قرار داده و همچنان همه فرماندهانی که در نابودی تروریسم جهانی نقش داشتند، هدف قرار می‌دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید سردار سلیمانی و محمداوی


محمداوی (سمت راست)


شهید المهندس و المحمداوی

وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب نام محمداوی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد. ابوفدک المحمداوی بعد از شهادت «ابومهدی المهندس»، جانشین سابق رئیس سازمان الحشد الشعبی در حمله ترویستی آمریکا به همراه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، به عنوان جانشین شهید مهندس انتخاب شد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا طی هفته گذشته فالح الفیاض، رئیس این سازمان را نیز در لیست تروریستی خود قرار داد که واکنش دولت و جریان‌های سیاسی عراق را در پی داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی عراق الحشد الشعبی آمریکا تروریسم ابوفدک المحمداوی حشدالشعبی شهید سردار سلیمانی لیست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا ابو مهدی المهندس الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار «صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و عملیات آغازین همانند فتح‌المبین از صنعت به خوبی استفاده نکردیم به نحوی که بیشتر از نیروی انسانی بهره می‌بردیم اظهار کرد: با گذشت زمان و در عملیات بعدی، مانند فاو از صنعتگران و دانشگاه بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه فرماندهان دوران دفاع مقدس به‌واسطه صنعت و دانشگاه حل شد، افزود: صنعتگران و دانشگاهیان پل فاو را ایجاد کردند و جان رزمندگان برای عبور از اروند خروشان را نجات دادند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه ارتباط با صنعت و دانشگاه سبب حل مسائل و مشکلات بسیاری می‌شود، عنوان کرد: در دفاع مقدس بهره‌گیری از صنعت و دانشگاه کم بود؛ اما امروز به همت دانشمندان و دانشگاهیان، در حوزه فنون مختلف ازجمله مباحث نظامی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم. بیشترین دغدغه امروز در سپاه دغدغه اشتغال است و جلسات حول محور این مهم می‌چرخد.

فرجی با اشاره به اینکه انسجام و همدلی بین صنعت و دانشگاه مدنظر است، گفت: اطمینان و اعتماد کردن به جوانان مهم و کارساز است. توجه به علم، فرآوری و نوآوری از الزامات امروز بوده و برقراری ارتباط نظام‌مند دانشگاه و صنعت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • مبارزه با سوسک خرما در ۷۰ هکتار از نخلستان‌ها
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • پولشویی
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی