Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص مهدی رسول پناه و اظهارات عجیب وی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفتگو با رادیو ایران در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص مهدی رسول پناه و اظهارات عجیب او اظهار داشت: متاسفم که در این وضعیت کرونایی که خودش اتوماتیک وار دارد به ورزش ضربه می‌زند، خودمان هم داریم ضربه می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودمان کاری کرده ایم که تنش ایجاد شود و همه نگران هستند. استرس داریم تزریق می‌کنیم و اصلا نمی‌دانم اسمش را چه چیزی بگذارم. چرا قبل از اینکه این دمل چرکی نشود وجامعه را آلوده کند پیشگیری نمی‌کنیم و چگونه یک خانواده به فرزندشان بگویند بروید در استقلال و پرسپولیس بازی کنید.

وی در مورد فیلم پخش شده از رسول پناه گفت: من شخصی که اسم بردید را مقصر نمی‌دانم. اصلا رسول پناه را مقصر نمی‌دانم، من اگر الان بیایم و بنشینم جای شما قطعا اینجا کارم را بلد نیستم و آسیب می‌زنم. دین مان به ما می‌گوید خداوند ناظر و حاضر بر اعمال شما است یعنی چه؟ یعنی اگر تنها در خفا هم بودی همان را انجام دهی که در جمع انجام می‌دهی؛ بنابراین دلیل ندارد من حرکتی کنم و کسی بیاید تصویر بردارد و ضبط کند، من باید مراقب باشم. کسانی که این افراد را گزینش می‌کنند باید پاسخ همه این اتفاقات و پاسخ مردم را بدهند. تار و پود ما در ورزش شکل گرفته و من نمی‌توانم خیانت کنم و سکوت کنم در قبال آسیبی که می‌بینم به ورزش وارد می‌شود و شبانه روز آسیب وارد می‌شود. مگر می‌شود تیمی که این همه افتخار دارد و به اوج می‌رود و نشاط ایجاد می‌کند، از درون آن را نابود کنیم؟ اسم این را چه می‌توانیم بگذاریم؟ تیمی که به راحتی می‌توانست قهرمانی را به دست بیاورد و یک افتخار برای کشور و فوتبال و مملکت ما بدست بیاورد و یک نشاط در این اوضاع کرونا و مشکلات اقتصادی مردم ایجاد کند. مگر می‌شود بگوییم نمی‌دانستیم. بحثم شخص نیست، ولی این دانشکده‌های تربیت بدنی و علوم ورزش را باید تعطیل کنیم دیگر، اگر قرار است از بیرون بیاوریم و تخصص‌های ورزشی را به آن‌ها بسپارند، در این مراکز را گل بگیرند و تعطیل کنند برود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود این فیلم را یکی از اطرافیان گل محمدی منتشر کرده، تصریح کرد: اصلا نباید صورت مسئله را پاک کنیم. هرکسی هر کمینی هم بکند. شما چرا در این دام بیفتی؟ آن هم وقتی سکاندار یک باشگاه بزرگ و بزرگترین باشگاه آسیا هستی. دنبال این چیز‌ها نباید بگردیم که چه کسی بود، چه چیزی بود. وقتی آدمی را به زور می‌آوریم یا پولی می‌دهد و می‌گوید مرا در این مسند بگذارید و پولی می‌دهد و می‌گوید باشگاه را از نظر مالی تامین می‌کنم چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد، این عرصه فقط ورزش نیست، این عرصه به روحیه و تعصب مردم وصل است.

گرشاسبی در باره تغییر موضع گل محمدی و بازگشت او به تمرینات پرسپولیس، گفت:، چون دیروز علی نژاد صحبت کرد و گفت هرکس در حیطه اختیارات خودش صحبت کند و عامیانه آن را نمی‌خواهم بگویم و همه معنایش را می‌دانیم، امروز هم یحیی آمد و گفت من تحت فشار بودم و عصبانی بودم.

وی افزود: اصولش این است که هرکسی شرح وظایف دارد، هیچ جای دنیا هم این نیست که یک سرمربی در کار مدیریت، در کار بالادستی دخالت کند، اما گل محمدی مدعی است که به او توهین اخلاقی و اهانت شده بار‌ها هم گفته یکی بنشیند و ببیند علت این اهانت چیست و کسی این نشست را نگذاشته یا اگر نگذاشته من نمی‌دانم. اگر گذاشته بودند به اینجا نمی‌رسید و قطعا حل شده بود و تمام شده بود. احساس شخصی ام این است که شاید به این نتیجه رسیده باشند که رئیس هیات مدیره برکنار خواهد شد و یحیی سر تمرین رفته است.

بیشتر بخوانید: گرشاسبی: گل‌محمدی مظلوم واقع شده/ نمی‌دانم درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس چه بگویم؟

انتهای پیام/

برچسب ها: حمیدرضا گرشاسبی تیم پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی تیم پرسپولیس رسول پناه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی

پرسپولیس در حالی از جام حذفی کنار رفت که اشتباهات تاثیرگذار ۲ بازیکن تعویضی این تیم در دیدار شب گذشته برابر آلومینیوم اراک، مشهود بود. در واقع تعویض‌های اوسمار کاملا نتیجه برعکسی داشت و عامل حذف سرخ‌پوشان شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی در حالی در ضربات پنالتی برابر آلومینیوم شکست خورد و حذف شد که قرمزها در جریان این بازی دو بار با اختلاف دو گل از حریف پیش افتادند، ولی میزبان هر دو بار کار را به تساوی کشاند و در نهایت پیروز شد.

نکته عجیب ماجرا آنجاست که پرسپولیس هر ۴ گل را از دقیقه ۸۴ به بعد دریافت کرد و نتوانست برتری خود را مقابل ایرالکو حفظ کند. جالب‌تر اینکه ۲ بازیکن سهم پررنگی در اشتباهات سرخ‌پوشان و حذف آنان داشتند.

در اواخر نیمه دوم در شرایطی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود قرمزها دنبال می‌شد علی نعمتی در دقیقه ۷۸ به جایی محمدخدابنده‌لو وارد بازی شد. دقیقه ۸۳ بازی نیز فرشاد فرجی جایگزین عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی شد. عجیب‌تر آنکه یک دقیقه بعد از ورود نعمتی به بازی بازیکنان آلومینیوم اراک در شرایطی که این مدافع تعادل خود را از دست داد از فضای پشت او استفاده کردند و با ارسال توپ به محوطه جریمه و در ادامه با ضربه مهدی لیموچی به گل نخست رسیدند.

در وقت اضافی بازی در شرایطی که سرخ‌پوشان با گل‌های سینا اسدبیگی و عیسی آل‌کثیر با نتیجه ۴ بر ۲ از میزبان پیش بودند، در دقیقه ۱۱۲ بازی ایرالکو صاحب کرنر شد. شروین بزرگ در شرایطی موفق به زدن گل سوم شد که به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی روی سر نعمتی و فرشاد فرجی موفق به گلزنی شد تا باز هم اراکی‌ها در آستانه جبران نتیجه قرار بگیرند.

۷ دقیقه بعد در شرایطی که تنها چند ثانیه تا پایان بازی باقی ‌مانده بود و سرخ‌پوشان یک قدم تا صعود به دور بعدی فاصله داشتند، لیموچی در حالی در عمق خط دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد که فرجی با پاس عمقی رضا جبیره جا ماند و در ادامه برای باز پس‌گیری توپ اقدامی نکرد تا مهاجم آلومینیوم با پاس تماشایی نقی‌زاده در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و این بازیکن با یک ضربه بازی را ۴ بر ۴ به تساوی بکشاند و در ادامه پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رود.

در واقع تعویض‌های اوسمار و کپی‌برداری او از روی دست یحیی گل‌محمدی موجب شد تا پرسپولیس بازی را برده را از دست داده و حذف شود. تعویض‌های که در زمان یحیی بارها در پرسپولیس انجام می‌شد و هر بار که سرخپوشان از حریف پیش بودند، او تعویض‌های تدافعی انجام می‌داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی رسید پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد(+عکس)

دیگر خبرها

  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن