Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیساریای عالی انتخابات عراق تاکید کرده است که برگزاری انتخابات پیش از ماه سپتامبر آتی ممکن نخواهد بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بغداد الیوم، کمیساریای عالی انتخابات عراق رؤسای قوای چهارگانه این کشور را مطلع کرده که پیش از سپتامبر آمادگی برگزاری انتخابات را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در همین زمینه، احزاب سیاسی عراق اعلام کردند که در مرحله پیش‌رو نشست‌هایی برای بررسی بهترین زمان اجرای انتخابات برگزار خواهند کرد.به نظر می‌رسد که فضای سیاسی عراق به سمت برگزاری انتخابات در ماه اکتبر پیش می‌رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دومین نشست سران عراق با نماینده سازمان ملل

خبر دیگر  اینکه برهم صالح رئیس جمهوری، محمد حلبوسی رئیس پارلمان، مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر و فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق در جلسه‌ای مشترک با جنین پلاسخارت نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور عراق، پرونده انتخابات پیش از موعد پیش‌رو را بررسی کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است