Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز (پنجشنبه) در جریان رقابت‌های گروه ب لیگ برتر تکواندو هادی ساعی تکواندوکار پرافتخار کشورمان و مدیر فنی تیم ملی تکواندو وارد سالن شد و اما مدتی پس از حضورش درگیری لفظی بین او و مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو رخ داد.

این درگیری به همینجا ختم نشد و ساعی که ظاهرا از موضوعی ناراحت بنظر می‌رسید با دبیر سازمان لیگ درگیری فیزیکی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعی در خصوص این موضوع اظهار داشت: همیشه در لیگ تنش‌هایی وجود دارد و کار‌های اشتباه دوستان باعث شد برخی اتفاقات رخ دهد. متاسفانه گاهی اوقات تصمیمات عجیب و بی‌منطق باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که باید دلیل آن را جویا شد.

وی افزود: به طور مثال در بازی نوبت صبح دانشگاه آزاد و پارسیان البرز، آرمین هادی‌پور در حال گرم کردن آسیب دید، اما دوستان در اقدامی عجیب به این نتیجه رسیدند تیم دانشگاه می‌تواند پیش از بازی آخر ترکیبش را تغییر دهد و یک تکواندوکار دیگر جانشین آرمین شد.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: اتفاقات این چنینی آدم را عصبانی می‌کند، اما درگیری آنچنانی و خاصی هم رخ نداده و برخی رسانه‌ها و یکسری دوستان هم از داخل فدراسیون این موضوع را خیلی بزرگ جلوه دادند!

ساعی در پایان خاطرنشان کرد: تکواندو خانه من است، اما همیشه موضوعاتی وجود دارد که باعث اختلاف نظراتی می‌شود. نمی‌خواهم خیلی ریز به موضوع ورود کنم، اما برخی‌ها در خصوص دیگیری امروز اغراق کردند.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد، اما آزمون نداد!