Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:44:17 GMT

الکاظمی با فرماندهان حشدالشعبی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۷۹۰۶

الکاظمی با فرماندهان حشدالشعبی دیدار کرد

نخست وزیر عراق با رئیس سازمان الحشد الشعبی و فرماندهان ارشد این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق با حضور در ساختمان سازمان الحشد الشعبی این کشور با فرماندهان این سازمان دیدار دو گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: حشدالشعبی: آمریکا فرماندهان مبارزه با تروریسم را هدف قرار داده است

رسانه‌های عراق پنجشنبه گزارش دادند که کاظمی در این دیدار با «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار کاظمی با فرماندهان ارشد  الحشد  الشعبی بعد از آن صورت می‌گیرد که وزارت خزانه‌داری آمریکا ابتدا فالح الفیاض را در لیست سیاه تحریم‌های خود قرار داد و بعد از آن، «عبدالعزیز المحمداوی» (معروف به ابوفدک)، جانشین فالح الفیاض را دیروز چهارشنبه تحریم کرد.

کاظمی پیش از این نیز در مقاطعی به عنوان فرمانده کل قوا با فرماندهان الحشد الشعبی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی عراق الحشد الشعبی وزارت خزانه داری آمریکا فالح الفیاض مصطفی الکاظمی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، جماعت اسلامی لبنان و نیروهای الفجر، شاخه نظامی آن با صدور بیانیه‌ای شهادت دو تن از فرماندهان خود «مصعب سعید خلف» و «بلال محمد خلف» در جریان حمله رژیم صهیونیستی را تایید کرد.

جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد این دو فرمانده حین انجام وظیفه خود در دفاع از ملت لبنان و در حمایت از ملت فلسطین در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در منطقه «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، بعد از ظهر امروز به شهادت رسیدند.

درگیری ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله در مناطق مرزی جنوب لبنان ادامه دارد که در حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، همواره مواضع این رژیم را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی