Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شد.

به گزارش برنا ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شد.

 ویژه برنامه های این شبکه در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب شهادت ساعت 19 الی 20 ارتباط زنده تصویری با حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و ساعت 22 الی 23 با حرم مطهر رضوی علیه السلام خواهیم داشت؛ همچنین برنامه «ام ابیها» شامل بخشهای متنوع نظیر، سخنرانی، مداحی، معرفی کتاب و شعرخوانی پیرامون شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها ساعت ۲۱:۱۵ تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

در روز شهادت نیز ساعت ۱۱ الی ۱۱:۴۵ دلهای مخاطبان را روانه حرم منور رضوی خواهیم کرد و ساعت ۱۳:۳۰ مراسم عزاداری شهادت مادر سادات از حسینه امام خمینی(رحمت الله علیه) و بیت رهبری پخش و ساعت 15:10 الی16 قرائت زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها و ذکر توسل نیز از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها روی آنتن می رود.

همچنین شرح خطبه فدکیه با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی روزهای شنبه الی دوشنبه ساعت 16، برنامه «روبراه» روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 24 و ویژه برنامه سحرگاهی تسبیح ساعت 4:30 بامداد ، برنامه خوشبخت با محوریت خانواده ساعت 9 صبح روز شهادت و سخنرانی آیت الله جاودان ساعت 10:15 با موضوع شهادت دختر گرامی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم پخش می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه قرآن و معارف سیما حضرت زهرا سلام الله علیها زهرا سلام الله علیها ویژه برنامه شهادت حضرت حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است

 آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود