Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: قصد داریم با شناخت از توانایی بازیکنان شاغل در لیگ داخلی، نفرات منتخب را برای پیوستن به جمع بازیکنان لژیونر در اردو‌های سال آینده، شناسایی کنیم عباس آقاکوچکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اظهار داشت: اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو از ۲۳ دی‌ماه اغاز شده و تا ۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ بازیکن که در داخل کشور بازی می‌کنند به این اردو دعوت شده‌اند. متاسفانه در یک سال گذشته بسکتبالیست‌های با ویلچر به خاطر بیماری کرونا، تمرینات مستمر و چشمگیری نداشته‌اند و همین مسئله باعث شده در اردوی نخست دو هدف را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: در وهله نخست هدفمان شناسایی دقیق‌تر پتانسیل بسکتبالیست‌های با ویلچر در داخل کشور است تا بتوانیم در طول این مدت ۱۰ الی ۱۲ روز از نظر فیزیکی و ذهنی روی نفرات دعوت شده کار کنیم تا این بازیکنان که در لیگ داخلی عضویت داشته‌اند به آمادگی مطلوب برسند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد زمان اضافه شدن لژیونر‌ها به اردوها، خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می‌کنند و لژیونر هستند. این بازیکنان پس از فروکش کردن کرونا در قاره اروپا در هفته‌های گذشته برای حضور در ترکیب تیم‌هایشان عازم کشور‌هایی اروپایی شده‌اند. در حال حاضر ۱۰ بازیکن لژیونر در این رشته داریم که از این تعداد ۷ یا ۸ بازیکن می‌توانند با توجه به توانایی‌هایشان در اردو‌های آینده اضافه شوند. در لیگ‌های ترکیه، اسپانیا، آلمان و انگلیس بازیکنان ایرانی مشغول بازی هستند.

آقاکوچکی افزود: هدفگذاری دوم ما این است که باتوجه به کلاس بندی‌های مورد نیاز تیم ملی در پست‌های مختلف، بازیکنان مدنظر برای اردو‌های آینده انتخاب خواهند شد. در نظر داریم اردوه‌های کوتاه مدتی نیز برای همین بازیکنان انتخاب شده از لیگ داخلی برگزار کنیم؛ چراکه تا پایان نیافتن لیگ‌های اروپایی نمی‌توانیم اردوی منسجمی با حضور تمام نفرات داخلی و لژیونر برگزار کنیم و برگزاری چنین اردویی در سال آینده میسر خواهد بود.

وی با اشاره به پیگیری اردو‌ها از سال آینده، اظهار کرد: خوشبختانه باتوجه به تاریخ اتمام لیگ‌های اروپایی طبق سنوات گذشته، از ابتدای خرداد ماه سال آینده تا ماه شهریور، ۳ ماه کامل در اختیار داریم و می‌توانیم اردو‌های خوبی برگزار کنیم. باتوجه به برنامه ریزی‌هایی که کرده‌ایم چند دیدار تدارکاتی را در نظر داریم و گر شراط مهیا شود احتمال دارد یک اردوی مشترک با تیم ترکیه در این کشور داشته باشیم، زیرا ترکیه هم تیم چهرام جهان در بسکتبال با ویلچر است و هم از نظر جغرافیایی بسیار به ایران نزدیک است.

آقاکوچکی در پایان گفت: اردوی فعلی بسیار مهم است، زیرا قصد داریم با شناخت از توانایی بازیکنان شاغل در لیگ داخلی، نفرات منتخب را برای پیوستن به جمع بازیکنان لژیونر در اردو‌های سال آینده، شناسایی کنیم تا بتوانیم با برگزاری اردو‌های مستمر با حضور تمام بازیکنان با تمام قدرت در پارالمپیک توکیو حاضر شویم.

 

بیشتر بخوانید: نیکخواه بهرامی: داوران تحت تاثیر مصاحبه‌ها قرار نگیرند/ سطح کیفی برخی تیم‌های لیگ برتری پایین است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون جانبازان و معلولین بسکتبال با ویلچر عباس آقاکوچکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین بسکتبال با ویلچر عباس آقاکوچکی تیم ملی بسکتبال بسکتبال با ویلچر لیگ داخلی سال آینده اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات

مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکتهای بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه ای در ٨ ماه عادی سال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: ما مرز مشترکی با اروپا نداریم، اما از طریق یک پست پیشرفته (بک تو بک) از طریق ترکیه تا 600 مگاوات امکان تبادل انرژی با اروپا وجود دارد.

وی افزود: در این خصوص پروتکل و توافقنامه ای بین شرکت مدیریت شبکه برق ایران و طرف ترکیه ای امضا شده که بر اساس آن پروتکلهای فنی تنظیم شده تا طرح شکل اجرایی به خود گرفته و  به نحو مطلوبی انجام شود. درمجموع برنامه این است که ابتدا برق به ترکیه و بعد از طریق این کشور به کشورهای اروپایی  صادر و به همین طریق از اروپا به ترکیه و سپس به ایران وارد شود.

رجبی مشهدی اضافه کرد: آن چه به لحاظ مطالعاتی بررسی شده این است که ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار تا ٣ هزار مگاوات وجود دارد، اما از طریق خطوط جدید که در برنامه های آینده مدنظر داریم، امکان تبادل برق با این کشورها تا ٥ هزار مگاوات قابل افزایش است.

وی با تاکید بر این که تبادل برق با کشورهای همجوار حتی می تواند به رفع ناترازی برق در فصل گرم سال از طریق واردات نیز کمک کند،

سخنگوی صنعت برق در همین زمینه خاطرنشان کرد: در چهار ماه گرم سال ما مشکل ناترازی برق داریم، اما در ٨ ماه باقیمانده امکان صادرات فراهم است، قطعا این تبادل برق کمک می کند که ناترازی را هم در تابستان برطرف کنیم یعنی در تابستان برق وارد کنیم و در دوره هایی که کمبود نداریم برق را صادر کنیم، پس اتفاقا تبادل و صادرات برق می تواند کمک کند که ناترازی را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان از فراهم بودن امکان صادرات برق سرمایه گذاران بخش خصوصی از مسیرهای انتقال برق موجود تا سقف 300 مگاوات (50 مگاوات به افغانستان، 50 مگاوات به پاکستان، 100 مگاوات به عراق و 100 مگاوات به ترکیه) خبر داد و تصریح کرد: سرمایه گذاران می توانند ٨ ماه برقشان را به این کشورها صادر  و در ٤ ماه گرم سال نیز به داخل عرضه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه