Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، طرح ملی شهید سلیمانی با محوریت وزرات بهداشت و با همکاری همه جانبه بسیج با این وزارتخانه در کشور برای مهار و مقابله با ویرورس کرونا در حال برگزاری است.

در شهرهای استان مازندران نیز، این طرح مانند دیگر استان‌ با همکاری سپاه در حال اجراست. 

محمد برمر فرمانده بسیج ناحیه فریدونکنار با اشاره به تشکیل چهار تیم در طرح شهید سلیمانی افزود: در این طرح دقت ویروس‌یابی و بیماریابی در کشور افزایش یافت که در شهرستان نیز ما با افزایش دقت در ویروس‌یابی و بیماریابی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد جمعیت شهرستان در شناسایی خانه به خانه طرح شهید سلیمانی مشکوک به کرونا بودند، گفت: پس از رصد و شناسایی خانه به خانه تیم اول در طرح شهید سلیمانی ادامه این کار در اختیار تیم دوم که مسؤولیت مراقبت را دارد، قرار گرفت.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اعلام اینکه ۲۱۰ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در فریدونکنار شناسایی شدند، تصریح کرد: در عرض یک ماه این تعداد شناسایی و به بیمارستان معرفی یا در خانه قرنطینه شدند.

برمر در ادامه افزود: پس از شناسایی و دوره درمان، تیم سوم که وظیفه حمایت از بیماران را برعهده دارند وارد عمل می‌شوند و به خانواده بیمار در بحث کمک معیشتی و گندزدایی منازل و محل کسب درآمد و اهدای بسته‌های بهداشتی بیماران ورود می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: برمر فرمانده سپاه فریدونکنار طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم