Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی پنجشنبه شب در گفت وگو با شبکه خبری المیادین همچنین با بیان اینکه ما خواسته ها و توصیه های مربوط به لزوم وحدت میان فلسطینیان را پذیرفته ایم، افزود: ما نباید تجربه های شکست خورده ای را که به ضرر فلسطین بوده، تکرار کنیم.

الزهار گفت: هیچ فشاری وجود ندارد که بتواند مواضع جنبش حماس را تغییر دهد و  نکته مطلوب در حال حاضر عبور از این مرحله به ویژه بعد از تغییر بسیاری از مواضع عربی و بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما خواسته ها و توصیه های مربوط به لزوم وحدت میان فلسطینیان را پذیرفته ایم زیرا در آن نوعی قدرت برای مقاومت و کاهش فشار از کرانه باختری، قدس و محاصره غزه وجود دارد.

الزهار پاسخ به پرشس هایی از جمله درباره مسائل مربوط به انتخابات در فلسطین و تضمین برگزاری آن را ضروری خواند.

وی همچنین گفت: ما نباید تجارب شکست خورده ای را که در گذشته به ضرر آرمان فلسطین بود، تکرار و اوامر و دستورات طرف های خارجی اعم از عربی و غیره را اجرا کنیم.

الزهار گفت: مواضع برخی کشورهایی که اخیرا روابط خود را با رژیم اشغالگر عادی کردند، نسبت به گذشته تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در مرحله رفاه سیاسی، نظامی و امنیتی قرار نداریم که در آن انتخاب کنیم. ما همچون مقاومت لبنان، ایران و سوریه دشمن اسرائیل هستیم.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین تاکید کرد که ما باید با دشمنان اسرائیل روابط خوبی داشته باشیم.

وی افزود: ما از هر آنچه علیه اسرائیل است جانبداری و بنابر این از سوریه در رویایی با رژیم اشغالگر و از هر انسانی که موضعی مخالف اسرائیل دارد، حمایت می کنیم.

مقام حماس تاکید کرد که آنچه ما را متحد می سازد دشمنی با رژیم صهیونیستی و آنچه ما را از هم جدا می کند نیز همکاری با این رژیم است.

الزهار آمادگی جنش حماس را برای نشست با گروه های فلسطینی به دور از تعیین هرگونه مکانی مشخص اعلام کرد.

وی افزود: ما نشست در هیچ مکانی را رد نمی کنیم، مادامی که همه طرف ها روی آن توافق کنند و خطری نیز برای دیدار فلسطینی-فلسطینی نداشته و به دور از هر گونه فشار باشد.

حماس و فتح دو گروه اصلی فلسطینی سال هاست که با هم اختلاف دارند. حماس کنترل باریکه غزه را در دست دارد و جنبش فتح نیز منطقه کرانه باختری را در قالب تشکیلات خودگردان فلسطینی کنترل می کند.

بیست و ششم آبان ماه گذشته دور تازه گفت و گوها بین هیات های دو طرف برای پایان دادن به اختلاف ها در قاهره پایتخت مصر برگزار شد؛ اما چندی پیش به دلیل ازسرگیری روابط امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی، حماس اعلام کرد که گفت و گوهای آشتی ملی "مختل" شد.

برچسب‌ها سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم

به گزارش جماران؛ اسرائیل حمله به مناطقی در جنوب سوریه را تأیید کرد.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که این رژیم موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان اشغالی شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده و در پاسخ به این حمله ادعایی، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

 

حجم ویدیو: 2.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟