Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلما شغل مارگیری یکی از مشاغل خطرناک به شمار می‌رود. مارگیران با مار‌های متعدد سمی و غیر سمی و در اندازه‌های بزرگ و کوچک باید دسته و پنجه نرم کنند و این می‌تواند در برخی مواقع خطرآفرین باشد، حتی اگر فرد، یک مارگیر حرفه‌ای باشد. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک مارگیر اهل آفریقای جنوبی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر یخوانید

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

این مارگیر حرفه‌ای که در یکی از مناطق ساحلی آفریقای جنوبی قصد شکار یک مار خطرناک را داشت برای لحظه‌ای تجربه‌ای وحشتناک را از سر گذراند. این اتفاق هفته پیش و برای «نیک ایوانز» در منطقه «کاوازولو ناتال» رخ داد. ایوانز در شرح این اتفاق در فیسبوک نوشت که در حال آماده کردن یک فیلم بود که تماسی مبنی بر مشاهده یک مار غول پیکر سیاه را روی درخت دریافت کرد.

او بلافاصله در محل حاضر شد، اما با دیدن پوست مار تصور کرد که افراد محلی آن را با یک مار واقعی اشتباه گرفته اند. با این حال وقتی ایوانز با اصرار افراد محلی در مورد رویت یک مار مواجه شد تصمیم گرفت تا بالای درخت برود.

بنا به گفته این مارگیر در حالی که او با احتیاط از شاخه‌ها بالا می‌رفت ناگهان این مار را در سمت چپ و در مقابل خود دید؛ یک مامبای غول پیکر! ایوانز سعی کرد تا با تجهیزات خود مار را شکار کند، اما فرصت آن را پیدا نکرد. این مار سریعا خود را به ایوانز رساند و او تنها فرصت یافت تا انتهای دم آن را بگیرد. ایوانز تلاش کرد تا کنترل مار را در اختیار بگیرد، اما ناگهان اتفاقی غیرمعمول رخ داد.

این مار فورا شروع به پیچیدن دور گردن ایوانز کرد و حتی دید چشمانش را پوشاند. بنا به گفته این مارگیر حرفه‌ای طول این مار بیشتر از ۸ فوت بود. یکی از تصاویری که منتشر شده است لحظه‌ای را که ایوانز با ماری که به دور گردنش پیچیده در جدال است نشان می‌دهد. گفتنی است؛ با این حال ایوانز با کمک تجربه خود توانست کنترل مار را در اختیار گرفته و آن را شکار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مار دنیای حیوانات مارگیر محلی یک مار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است
  • لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان