Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن انگلیسی که مادر هشت ۸ فرزند است تصمیم گرفت برای تعطیلات کریسمس به تنهایی به اسپانیا سفر کند. او اعلام کرد که نیاز به استراحت دارد. ماری بوکان ۳۹ ساله، در سال جدید به تنهایی به آلیکانته اسپانیا سفر خواهد کرد. این مادر اعلام کرد که دولت انگلستان مزایای او و فرزندانش را پرداخت نکرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که او سال‌ها است که در خانه است و به مسافرت نرفته، نگهداری همزمان از ۸ بچه برایش خسته کننده شده‌است و می‌خواهد برای استراحت تعطیلات کریسمس خود را تنهایی بگذراند.

بیشتر بخوانید

مراسم خرافی برای بچه دار شدن زنان نازا!

این خانم ۳۹ ساله گفت که او و فرزندانش نیاز به استراحت دارند و لازم است کمی از هم دور باشند، زیرا تعطیلات سال گذشته به خاطر ویروس همه گیر کرونا مجبور بودند در خانه بمانند و کلاس‌های درس را در خانه و به صورت آنلاین برگزار کنند. وی گفت كه دولت به مشاغل محلی و افرادی كه مورد خشونت قرار گرفته‌اند كمک كرده است، اما ادعا كرد كه هیچ كمكی به والدین مجرد در مورد مزایا به او داده نشده است. وی گفت: مسئولان دولتی خانواده ۹ نفری ما را فراموش کرده‌اند. علاوه بر این فرزندان او بین ۶ تا ۱۶ سال هستند و به دلیل نداشتن لپ‌تاپ و عدم توانایی خرید لپ‌تاپ، قادر به شرکت در کلاس‌های آنلاین نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بچه داری بچه زیاد اتفاقات عجیب تعطیلات کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان

وکیل امیر تتلو اعلام کرد که او برای اثبات توبه‌اش، شعری در وصف امام علی (ع) را خواهد خواند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول