Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@08:40:58 GMT

«کد ۲۴» حبیب احمدزاده به چاپ چهارم رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۸۵۹۱

«کد ۲۴» حبیب احمدزاده به چاپ چهارم رسید

کتاب «کد ۲۴: یا بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد؟» نوشته حبیب‌ احمدزاده توسط انتشارات سوره مهر به چاپ چهارم رسید.

به گزارش مشرق، کتاب «کد ۲۴: یا بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد؟» نوشته حبیب‌ احمدزاده به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ چهارم رسیده است.

این کتاب که حاصل هفت سال تحقیق حبیب احمدزاده محقق و نویسنده ایرانی است، آن‌طور که گفته می‌شود؛ در ابتدا با نام «گفتگو با سایه» چاپ شده بود اما پس از آن که در چاپ اول مورد اتفاق صاحبنظران موافق و مخالف هدایت و خانواده او قرار گرفت، با تغییر نام اولیه، از چاپ دوم به بعد، با نام «کد ۲۴» یا «بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد؟» عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب احمدزاده دلیل این تغییر نام را تشابه اسم قبلی با بعضی کتب و همچنین فیلم ساخته شده از روی تحقیق این کتاب توسط  خسروسینایی می‌داند و می‌گوید این‌اتفاق باعث سردرگمی خوانندگان در جستجوهای مجازی می‌شد و از سوی دیگر و مهم‌تر آنکه، انتخاب نام عدد (۲۴) سرنخ و کلید واژه‌ای است که خود صادق هدایت برای درک دقیق و بهتر کتابش در بخش‌های مختلف کتاب «بوف کور» به عنوان شاه کلید و رمزگشای اصلی به آن اشاره داشته است.

مولف در این‌کتاب، تنها دنبال شناخت نیت شخص هدایت از نگارش «بوف کور» و دیگر آثار اوست؛ نه به‌طور معمول برداشت‌های شخصی مخاطبان  و یا محققان پس از خواندن. اکثر  موافقان و مخالفان سرسخت هدایت درباره قبول تحقیق این‌کتاب به عنوان نوعی فصل‌الخطاب به اجماع رسیده‌اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی حبیب احمدزاده انتشارات سوره مهر صادق هدایت ادبیات ایران مشرق بوف کور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در پایان دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان از سمت خود در تیم اهوازی استعفا و دلیل این موضوع را پاره‌ای از مشکلات عنوان کرد.

استقلال ملاثانی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)