Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:30:47 GMT

ذوب‌آهن فعلی شخصیت پیروزی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۸۶۶۹

ذوب‌آهن فعلی شخصیت پیروزی ندارد

ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: ذوب‌آهن تیم بدی نیست و نباید در چنین جایگاهی باشد. اما فعلاً شخصیت پیروزی ندارد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر امسال و اعتراضات سرمربی این تیم به داوری، اظهار کرد: در درجه اول فدراسیون فوتبال را در موارد اعتراضات داوری مقصر می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به همین شکل ادامه پیدا کند، سنگ روی سنگ نمی‌ماند. پیش بینی من این است اگر اعتراضات به همین شکل ادامه پیدا کند و فدراسیون نسبت به این قضیه بی تفاوت باشد، با قوانین جدید به دلیل کارت زرد و قرمز دادن به کادرفنی در ادامه یک نفر روی نیمکت نخواهد بود.

وی با اشاره به آنالیز یکی از بازی ها، گفت: بر اساس بررسی که در یک بازی داشتم، ۷۳ درصد سوت‌هایی که داور زد با اعتراضات یک یا چند نفر از بازیکنان یا کادرفنی همراه بود. این در حالی است که در دشوارترین بازی باشگاهی آلمان میان تیم‌های بایرن‌ مونیخ و دورتمند که کری‌خوان ترین دیدار است، این موضوع حدود یک درصد بود.  

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: اگر فدراسیون تدبیری برای این موضوع نداشته باشد، مطمئن باشید مسابقات با مشکل روبرو می‌شود. آقای رضایی باید بداند مسائل داوری همیشه در فوتبال بوده است و اگر بخواهیم واقعا اعتراضات مربیان را ملاک قرار دهیم همه تیم‌ها باید برنده باشند.

وی تصریح کرد: ۹۵ درصد تیم‌ها در ایران گناه شکست را به گردن داوران می‌اندازند و تیم خود را مستحق پیروزی می‌دانند. معتقدم تیم‌های صدرجدول اگر واقعا داوران در حق آن‌ها اجحاف کرده باشند باید ۶ تیم با ۹۰ امتیاز باشند و تیم‌های پایین جدولی با ۶۵ امتیاز سقوط کنند.

چرخابی در خصوص مشکلات ذوب‌آهن، گفت: مشکل تیم ذوب آهن بر اساس چند بازی که شخصاً خودم آنالیز کردم ساختار دفاعی آن هاست، تیم ذوب آهن از نظر دفاع انفرادی یکی از ضعیف ترین تیم های حاضر در لیگ است و به همین دلیل پنالتی های زیادی به حریفان داده است، البته برخی از آنها بر اثر اشتباهات داوری بوده است.

وی تصریح کرد: در بازی گذشته این تیم برابر آلومینیوم، پیروز بود، اما در حالی که تنها ۴۰ ثانیه به پایان بازی مانده بود، اگر بازیکنان ذوب آهن یکی از قوانین دفاع اصولی را رعایت می‌کردند، مطمئنا پنالتی گرفته نمی شد.

این کارشناس فوتبال افزود: تیم ذوب‌آهن در دفاع خطی و دفاع تیمی نیز دچار مشکل است. همچنین فاصله خطوط این تیم به خصوص فاصله دفاع و هافبک در هنگام دفاع کردن بسیار زیاد است و به نظرم ذوب‌آهن باید صبور باشد و مشکلات خود را برطرف کند.

چرخابی گفت: ذوب‌آهن تیم بدی نیست و نباید در چنین جایگاهی باشد؛ اما فعلاً شخصیت پیروزی ندارد. آن‌ها باید به این موضوع آگاه باشند که همانند یک بازیکن که در بحران است و با یک گل زدن از فشار خارج می‌شود با یک پیروزی می توانند از مشکلات فاصله بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی حسین چرخابی تيم فوتبال ذوب آهن فدراسیون فوتبال ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.
تیم ایران در این بازی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید.

رقابت‌های کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان آغاز شده است.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.
همچنین تانیا جهانشاهی نیز در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

کد خبر 6089314

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد