Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، دو مقام مطلع درباره مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به پایگاه پولیتیکو گفتند تمرین مراسم تحلیف که قرار بود یکشنبه برگزار شود به دلیل مسائل امنیتی به تعویق افتاده است و روز دوشنبه برگزار می‌شود.

هنوز تیم انتقال بایدن این موضوع را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی حملات خشونت آمیز هفته گذشته به ساختمان کنگره که همزمان با نزدیک شدن به روز‌های منتهی به مراسم تحلیف بایدن در ۲۰ ژانویه صورت گرفت، تهدیدات امنیتی در اطراف پایتخت آمریکا به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

به گفته پولیتیکو، انتظار می‌رود بیش از ۲۰ هزار نیروی گارد ملی برای کمک به امنیت در این رویداد مستقر شوند. FBI هشدار داده است که احتمال اعتراضات مسلحانه هم در پایتخت آمریکا و هم در سراسر کشور زیاد است.

روز گذشته کریستوفر ورای مدیر اف بی آی در جلسه توجیهی با مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا نسبت به بروز خشونت‌ها در روز مراسم تحلیف و حمله افراد مسلح به ساختمان‌های دولتی هشدار داد.

نهاد‌های دولتی و خصوصی اقداماتی را برای آمادگی در مراسم تحلیف بایدن انجام داده اند.

گفته می‌شود پرواز هواپیما‌ها بر فراز واشنگتن همزمان با مراسم تحلیف ممنوع است و ۱۲ ایستگاه مترو قبل و بعد از مراسم تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم تحلیف جو بایدن کنگره آمریکا مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

 «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت تهاجم زمینی به شهر «رفح»، از ارائه بمب و گلوله توپخانه به این رژیم خودداری می‌کند.

بایدن در مصاحبه با شبکه «سی‌اِن‌اِن» توضیح داد: «بمب‌هایی که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داد و اکنون ارائه آن‌ها را متوقف کرده است، برای کشتن غیرنظامیان استفاده می‌شد».

وی در این‌باره توضیح داد: «اگر اسرائیل وارد رفح شود، سلاح‌هایی را که تاکنون برای مقابله با این مشکل (گروه‌های مقاومت) استفاده می‌شود، در اختیار آن‌ها قرار نخواهم داد».

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «اسرائیل در صورت ورود به مناطق پرجمعیت رفح از حمایت ما برخوردار نخواهد شد و ما سلاح و گلوله‌های توپخانه‌ای در اختیار آن قرار نمی‌دهیم». 

بایدن، اما تاکید کرد: «ما به ارائه تسلیحات دفاعی به اسرائیل از جمله سامانه گنبد آهنین ادامه خواهیم داد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • طرح ترور رئیس جمهور اوکراین توسط روسیه در آستانه مراسم تحلیف پوتین
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • تایوان: آماده مقابله با تحرکات چین در زمان تحلیف رئیس‌جمهور هستیم
  • گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش به رفح
  • پوتین در مراسم تحلیف: روسیه از گفتگو با کشور‌های غربی امتناع نمی‌کند
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود