Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای به کاهش نیروی نظامی این کشور در افغانستان، عراق و سوریه اشاره کرد اما گفت 2.5 دلار در ساخت تجهیزات نظامی این کشور سرمایه‌گذاری شده است.

در بیانیه کوتاهی که دونالد ترامپ شامگاه پنج‌شنبه در غیاب دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، در تارنمای کاخ سفید منتشر کرد، این ادعا را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای نظامی ایالات متحده در افغانستان در کمترین حد ۱۹ سال قرار دارند. به همین ترتیب ، عراق و سوریه نیز در پایین‌ترین نقطه طی سال‌های گذشته قرار دارند.

رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد: من همیشه به توقف جنگ‌های بی پایان متعهد خواهم بود.

ترامپ در عین حال اظهار کرد: بازسازی ارتش و حمایت از مردان و زنان شجاع با لباس فرم، افتخار بزرگی است. ۲.۵ تریلیون دلار از جمله در تجهیزات(نظامی) زیبای جدید که همه ساخت ایالات متحده آمریکا است، سرمایه‌گذاری شد.

ترامپ اشاره نکرده است که این تجهیزات زیبای ساخت آمریکا، به کجا می‌رود، بر روی کدامین مردم بی‌گناه در این جهان ریخته می‌شوند و ارتباط عاملان این جنایت‌ها با دولت ایالات متحده چیست.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 ارتش آمریکا دونالد ترامپ نیروهای آمریکا در افغانستان بودجه نظامی آمریکا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فراتر از مرزهای انگلیس هواداران بسیار زیادی دارد. لیگی که بسیاری آن را بهترین لیگ جهان می‌دانند، همچنان مرزها را جابه‌جا می‌کند و افرادی هستند که می‌خواهند بهترین بازیکنان لیگ برتر را در خارج از انگلیس ببینند. خیلی دورتر از انگلیس، مثلا ایالات متحده آمریکا!

ان‌بی‌سی، شبکه تلویزیونی آمریکایی، قراردادی به ارزش 2.3 میلیارد یورو برای 6 سال به مدیران لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داده تا رقابت‌های مهم لیگ برتر را در ورزشگاه‌های کشور آمریکا برگزار کنند.

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" گزارش داد که ان‌بی‌سی مایل است از محبوبیت بالای لیگ برتر انگلیس با برگزاری بخشی از مسابقات این لیگ در ایالات متحده آمریکا، استفاده کند.

ایده‌ای که سال‌ها پیش در لالیگا جنجال‌هایی را به راه انداخت، اکنون فوتبال انگلیس را تهدید می‌کند. این روزنامه در ادامه این گزارش نوشت: "لیگ برتر با درخواست‌های جدیدی برای برگزاری مسابقات در ایالات متحده مواجه است و ان‌بی‌سی تمایل دارد تا دو بازی از هر هفته لیگ برتر در آمریکا برگزار شود."

اگرچه ریچاردز مسترز، مدیرعامل لیگ برتر، قبله تایید کرد که آن‌ها به پیشنهادات جوش خواهند کرد اما همچنین مشخص کرده در حال حاضر چنین موضوعی مطرح نیست.

این خبر همانند اتفاقی که در اسپانیا رخ داد، واکنش هواداران انگلیسی را به احتمال انتقال مسابقات لیگ این کشور به آمریکا در پی داشت. طرفداران نسبت به آن گارد گرفته و خواستار جلوگیری از امضای چنین قراردادی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد