Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت بلژیکی walfoot نوشت که با توجه به مصدومیت «ژان بوتز» باشگاه آنتورپ می‌خواهد به دنبال راه‌حلی برای حفظ دروازه‌ خود بگردد و گلری دیگر را خریداری کند.

این رسانه نوشت که ژان بوتز نیاز به جراحی مچ پا ندارد و می‌تواند تا پیش از اتمام فصل به تیم بازگردد ولی تا آن موقع باشگاه آنتورپ به دنبال راه‌حلی موقتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

walfoot مدعی شد، با اینکه آنتورپ 2 دروازه‌بان روی نیمکت دارد اما علیرضا بیراوند عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت و «داور ماتیاس» نیز بسیار جوان است. به همین علت سرمربی آنتورپ به دنبال گلری جدید می‌گردد.

از «اوتوین دی ولف»، گلر 23 ساله یوپن به عنوان گزینه اصلی جانشینی بوتز در آنتورپ نام می‌برند. مایل سویلار، گلر جوان بنفیکا و رود بافین، گلر 33 ساله آنتالیااسپور نیز گزینه‌های دیگر آنتورپ برای دروازه‌بانی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند بیرانوند آنتورپ لیگ بلژیک دروازه بان ایرانی آنتورپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد