Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه اعتماد عمومی مهمترین سرمایه هر سازمان خدمت رسان است، گفت: هلال احمر که یکی از بزرگترین شبکه های داوطلبی را در میان سایر جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و این جمعیت به خود اختصاص داده متعهد به پیروی از فرهنگ شفاف سازی در تمام فعالیت‌های بشردوستانه است.

محمدحسن قوسیان مقدم در پاسخ به این سوال که برای افزایش میزان اعتماد عمومی به هلال احمر چه باید کرد؟، اظهار داشت: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه هر سازمان خدمت رسان است که جمعیت هلال احمر در طول سالهای فعالیت خود از این امتیاز بزرگ بهره مند بوده است، گرچه در برخی ادوار به دلیل اغراض سیاسی، جناحی یا رسانه ای و گاهی به دلیل پاره ای تخلفات که خارج از بدنه خدوم جمعیت به وقوع پیوسته این اعتماد خدشه دار شده اما اخلاص در عمل به عنوان سرلوحه کار داوطلبان و کارکنان این جمعیت همواره موجب حفظ و افزایش اعتماد عمومی به این سازمان مردم نهاد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای افزایش میزان اعتماد عمومی مردمی به هلال احمر نخستین اقدام و اولین قدم شفاف سازی و اطلاع رسانی در خصوص نحوه هزینه کرد کمک های جمع آوری شده مردمی در زمان ها و مواقع مختلف می باشد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: از این رو جمعیت هلال احمر با ساخت انواع کلیپ، نشر بروشور، بیلبورد و نظایر آن و همچنین ارائه توضیحات از طریق رسانه های عمومی و فضای مجازی نسبت به ارائه توضیحات اقدام می کند.

قوسیان مقدم توضیح داد: مردم و جامعه می بایست علاوه بر داشتن اطلاعات در خصوص برنامه ها و فعالیت های جمعیت هلال احمر، در خصوص بازخورد و میزان خدمات ارائه شده و میزان تاثیر برنامه های اجرا شده آگاهی و اطلاعات لازم را داشته باشند و هلال احمر می بایست با اطلاع رسانی و شفاف سازی تمامی برنامه ها و فعالیت ها را برای عموم مردم تشریح و در ادامه نیز میزان تاثیر و اثرات اجرای آن طرح ها و برنامه ها را ارائه کند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده‌ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.

این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه‌ای بیش از ۹۰ سال در خدمت رسانی به مردم ایران و جهان، از بدو تأسیس خود تا به حال در مسیر اهداف انسان دوستانه و اصول هفت‌گانه نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر حرکت کرده است./ ایرنا 

 

 

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر اعتماد عمومی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم