Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این نظرسنجی که توسط موسسه آکسیوس- ایپسوس و از بیش از ۱۰۰۰ بزرگسال در بازه زمانی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه انجام شد، مشخص کرد که بسیاری از شرکت کنندگان قویا یا تا حدی موافق عبارت "آمریکا در حال فروپاشی است" هستند.

همچنین در همین نظرسنجی نسبت مشابهی هم اعلام کردند که از اینکه آمریکایی هستند، افتخار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی درست در همان روزی انجام شد که مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح ترامپ بابت نقش داشتن در یورش کنگره رای داد و این باعث شد تا وی نخستین رئیس جمهوری تاریخ آمریکا باشد که دو بار در مجلس نمایندگان استیضاح می‌شود.

این نظرسنجی همچنین مشخص کرد که حمایت در میان آمریکایی برای برکناری ترامپ تنها چند روز مانده به پایان دوران ریاست جمهوری‌اش پنج درصد پس از یورش روز چهارشنبه هفته گذشته افزایش داشته است.

در این نظرسنجی که روز چهارشنبه منتشر شد، ۵۶ درصد از آمریکایی موافق بودند که ترامپ باید به سرعت کناره گیری کند درحالیکه در نظرسنجی هفته گذشته این میزان ۵۱ درصد بود.

در حالیکه میزان حمایت قاطع از برکناری ترامپ در میان لیبرال‌ها و دموکرات‌های میانه رو ۹۲ درصد است، ۹۴ درصد از آنهایی که حامی ترامپ هستند، با برکناری او موافق نیستند و ۶۶ درصد از جمهوری خواهان قدیمی هم مخالف این اقدامند.

در میان حامیان ترامپ، ۹۱ درصد از ادامه چالش‌های انتخاباتی ترامپ حمایت کردند.

در نظرسنجی مورنینگ کانسالت – پولیتیکو پیش از رای گیری استیضاح ترامپ در روز چهارشنبه، ۵۳ درصد از استیضاح حمایت کرده و ۵۴ درصد نیز گفتند که سنا باید ترامپ را محکوم و او را برکنار کند.

در نظرسنجی هیل-هریس ایکس که روز چهارشنبه منتشر شد، بخشی از رای دهندگان یا به عبارتی ۴۴ درصد از استیضاح و برکناری حمایت کرده و ۱۸ درصد نیز گفتند که ترامپ باید سرزنش شود و ۳۸ درصد نیز گفتند که نباید هیچ اقدامی علیه وی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکایی ها ساختمان کنگره استیضاح ترامپ روز چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین