Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:53:38 GMT

عارف: اولویت اصلی ما رفع تحریم‌های ظالمانه است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۹۷۶۱

عارف: اولویت اصلی ما رفع تحریم‌های ظالمانه است

معاون اول دولت اصلاحات گفت: امروز اولویت اصلی ما عبور از تروریسم اقتصادی و رفع تحریم‌های ظالمانه است و هر حرکتی که این مهم را به تعویق بیندازد، هم‌راستا با تحرکات صهیونیست‌ها و ترامپیسم است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا و برکناری او از قدرت، اظهار داشت: امروز در آستانه شرایطی قرار داریم که جهان از شرارت‌های فردی در حال رهایی است و امروز اولویت اصلی ما عبور از تروریسم اقتصادی و رفع تحریم‌های ظالمانه است و هر حرکتی که این مهم را به تعویق بیندازد، هم‌راستا با تحرکات صهیونیست‌ها و ترامپیسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: در عرصه سیاستی خارجی باید از رفتنِ آن ضدحقوقِ بین الملل خوشحال باشیم ولی هم‌چنین نباید از وسوسه دشمنان و خنانسان منطقه ای غافل بود و باید اتحاد ایران و کشورهای منطقه بازسازی شود و نقشه‌های رژیم صهیونسیتی در نطفه خفه شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر شان کرد: این‌روزها با کرونا مواجه هستیم و از زحمات کادر درمانی و تلاش دانشمندان برای غلبه بر این ویروس تشکر می کنم و اولویت اصلی نیز باید حراست از جان مردم عزیز باشد.

عارف گفت: هم‌چنین نگرانی خود را از وضع معیشت مردم اعلام می‌کنم و بیشترین آسیب از جنگ اقتصادی دشمن متوجه قشر آسیب‌پذیر بوده و باید برای کاهش فقر و حل مشکلات مردم اقدامی شود و گام‌های جدی برداشته شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار آمریکا عارف دونالد ترامپ اخبار آمریکا عارف اولویت اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات گفت: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی به مناسبت روز کارگر با اشاره به اینکه اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی و فعل توانستیم را به درستی صرف کنیم ما می توانیم بر تمام مشکلات کشور فائق شویم، اظهار داشت: ما از تمام کارگرانی که به صورت شبانه روزی تلاش مجاهدانه انجام می‌دهند تشکر کرده و آنها را رکن اصلی اقتصاد کشور می دانیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور ادامه داد:  جوانان ما، در گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی و بومی سازی توانسته‌اند با محققین و اندیشمندان و جوانان ایرانی تحریم‌ها را بی‌اثر سازند.

الله‌بداشتی با  بیان اینکه تلاش  مجاهدانه سبب موفقیت می شود، افزود : امروز تفکر است که می تواند تشکر را هدایت کند و این  تفکر امروز کارساز شده است.

 وی با اشاره به اینکه امروز ما در کنارهم باید راهبرد سال را عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کرد، امنیت شغلی به عنوان  فصل‌الخطاب این فرمایشات بوده است.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات کشور با توجه به اینکه توجه به کارگر به جهت اینکه ستون فقرات کشورند حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز دست بر زانوهای خود گذاشته و ایستاده‌ایم و به دنیا فریاد می‌زنیم که ما می‌توانیم و در صنعت موشکی موفقیت داشته‌ایم به جهت شهید تهرانی مقدم و شهید حاج فاسم سلیمانی‌ها و دیگر شهدا را تقدیم کرده‌ایم.

 وی با بیان اینکه صنعت نیازمند خون دادن  و ابرو دادن دارد،گفت: حال کارگران باید بهتر شود البته مشکلاتی وجود دارد که باید با کمک مسئولین و خود مردم و کارگران این مشکلات برطرف شود.

الله‌بداشتی با اشاره به اینکه  با تمام دشمنی‌هایی کشورهای ظالم در برابر ما انجام داده‌اند با تمام قوا ایستاده‌ایم، افزود: جوانانی که با تفکر بسیجی و جهادی  خطوطی را که دشمن فکر نمی‌کرد هرگز  بتواند به تولید بینجامد جاری و تکمیل کرده‌ایم.

وی با توجه به اینکه هر زمان که متخصصین و‌متعهدین  پای کار آمدند ما توانستیم و کیانی که کشور خود را رها کردند و به دشمن پناه بردند قطعا زیان‌دیدگان هستند، بیان کرد: سپاه و بسیج در تمام تنگناها کنار مردم ماندند مانند زمان کرونا و سیل‌زدگی و حوادث طبیعی ما ماندیم و با تمام عشق به مردم کشور خود کمک کرده و خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد