Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:01:58 GMT

خدمات شیلات در حوزه صید و صیادی مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۹۸۱۹

خدمات شیلات در حوزه صید و صیادی مناسب نیست

گروه استان‌ها _ نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌ بالای صید و صیادی در استان هرمزگان از جمله قشم، خدمات شیلات به فعالان حوزه صید و صیادی به هیچ مناسب نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، منصور آرامی در حاشیه بازدید از بنادر و اسکله‌های جزیره قشم، اظهار کرد: متاسفانه با داشتن دوهزار و 800 کیلومتر ساحل در جنوب کشور به جز سواحل اطراف جزایر، هیچ خدمت شایسته‌ای از سوی شیلات در اختیار فعالان صید و صیادی قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سهم افراد شاغل در حوزه صید و صیادی نسبت به میزان سواحلی که در اختیار داریم بسیار کم است و شیلات می‌توانست با مدیریت صحیح، شغل‌های جدید برای بومیان فراهم کند.

به گفته نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، صیادان جزیره قشم که نقش مهمی در این صنعت دارند، همانند گذشته از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می‌برند و در این‌ میان شیلات اقدام‌ موثری نداشته است.

وی یادآور شد: در حوزه صدور مجوز هم اقدامات شیلات کامل نیست و بسیاری از صیادان فاقد مجوز فعالیت هستند و این‌ جفای در حق قشر زحمتکش صیادان به حساب می‌آید.

وی گفت: انتظار می‌رود شیلات برای یک کشور دریایی، یک استان دریایی و یک مجموعه دریایی که تعداد زیادی از افراد آن در حوزه صید و صیادی فعالیت دارند، بیش از این برنامه برای ارایه خدمات داشته باشد.

آرامی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه بنادر و دریانوردی در هرمزگان در حال وقوع است، تاکید کرد: موج شکن‌های کوچکی که در سواحل استان در حال احداث هستند می‌توانند بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان مناطق را با هدف ایجاد رونق اقتصادی منطقه برطرف کنند.

صیادان غیرمجازی که کف دریا را جارو می‌کنند!/ توقیف 29 شناور صید ترال از ابتدای سالضربه سنگین صید "ترال" به صیادان ایرانی/ چرا هنوز صید ترال در خلیج فارس ادامه دارد؟/ وقتی برخی‌ "قانون" را دور می‌زنندچرا مشکلات اسکله‌های صیادی استان بوشهر لاینحل مانده است؟

شایان ذکر است؛ محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به همراه منصور آرامی، نماینده مردم بندرعباس، قشم و هرمز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قشم و جمعی از مدیران استان و شهرستان از اسکله‌ها، پایانه مسافربری شهید ذاکری، موج شکن‌های سراسر جزیره قشم بازدید کردند و در این بازدیدها، توسعه دو موج‌شکن روستای تنبان و شهر سوزا امکان سنجی شد.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه صید و صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه (فیلم) رقص هندی حامد آهنگی با کفش‌های عجیبش (فیلم)

دیگر خبرها

  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم