Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اولین دوره قرعه کشی طرح" امید رفاه" بانک رفاه کارگران با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار و اسامی نفرات برتر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای تداوم سیاست های بانک و در حمایت از کارگران و بازنشستگان، طرح "امید رفاه"  آغاز شده است و در مرحله اول، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کارمندان سازمان های طرف قرارداد این بانک، ماهیانه مبلغی به صورت حق عضویت (حداقل یک میلیون و حداکثر 34 میلیون ریال) پرداخت می کنند و براساس پرداختی های خود و کسب امتیاز، در قرعه کشی شرکت و به میزان 30  برابر حق عضویت خود، تسهیلات قرض الحسنه با نرخ 4 درصد و مرابحه با نرخ 6 درصد کارمزد دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقف تسهیلات قرض الحسنه 100 میلیون ریال و تسهیلات مرابحه 1 میلیارد ریال است و دوره بازپرداخت آن نیز حداکثر 24 ماه می باشد. اعطای تسهیلات در هر ماه به 10 درصد اعضاء در هر دسته صورت می پذیرد، به نحوی که تمامی اعضاء در پایان ماه سیزدهم موفق به اخذ تسهیلات می شوند.  


گفتنی است، در اولین مراسم قرعه کشی تسهیلات طرح "امید رفاه"،  قرعه کشی مراحل اول تا چهارم گروه خرداد 99، مراحل اول تا سوم گروه تیر 99،  مراحل اول و دوم گروه مرداد 99 و مرحله اول گروه شهریور 99 به صورت همزمان برگزار شد و از این پس، قرعه کشی این طرح پانزدهم هر ماه برگزار خواهد شد. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرض الحسنه رفاه بانک رفاه کارگران امید رفاه امید رفاه قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید به دنبال گسترده‌تر و رنگین‌تر شدن سفره کارگران باشند، اعلام کرد: با توجه به سهم ۶۰ درصدی هزینه‌های مسکن و اجاره بها در سبد خانوار، احداث مسکن کارگری باعث جلوگیری از کوچک‌تر شدن سفره آنان خواهد شد.

وی از آمادگی استان برای واگذاری ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر زمین غیرقابل فروش به کارگران واجد شرایط همراه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۵۵۰ میلیون تومانی با تنفس یک ساله و اقساط ۲۰ ساله به منظور ساخت خانه‌های ویلایی کارگری خبر داد.

استاندار یزد بیان کرد: به عنوان مصوبه این نشست، تلاش خواهیم کرد تا در ابتدای سال ۱۴۰۴ هیچ کارگر واجد شرایطی در استان نباشد که زمین تحویل نگرفته و یا عملیات اجرایی ساخت منزل مسکونی وی آغاز نشده باشد.

استاندار یزد اظهار کرد: عدم پرداخت دستمزد مطابق تلاش کارگران و عدم توجه به مسئله بیمه، بهداشت و سلامت، آموزش و ارتقا مهارت‌ها همچنین عدم استفاده از ابتکار عمل کارگر از مصادیق این ظلم است که اثرات سوء آن در رونق تولید مشهود خواهد بود.

فاطمی در ادامه از فعالان عرصه کارگری از جمله خانه کارگر، شوراهای کارگری و کانون‌ها و انجمن‌های صنفی برای پیگیری مطالبات کارگران و نیز از تشکل‌های صنعتی استان نظیر اتاق بازرگانی، انجمن مدیران، خانه صمت و انجمن کارفرمایان برای میزبانی این نشست تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه متوسط توجه کارفرمایان استان به کارگران نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: جامعه کارگری استان نیز از وفادارترین جوامع ایرانی نسبت به انقلاب بوده و در هر مقطعی دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند.

کد خبر 6094153

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند