Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 14 ژانویه 2021 لیگ NBA.

پیروزی فیلادلفیا سونی سیکسرز، ایندیانا پیسرز، هیوستون راکتس و شکست گلدن استیت واریرز از مهم ترین نتایج بازی های 14 ژانویه لیگ NBA است.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

به گزارش طرفداری، در ادامه بازی های لیگ NBA، دنور ناگتس با نتیجه 104-114 از سد گلدن استیت واریرز گذشت تا تعداد برد و باخت هایش در عدد 6 مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبی که میزبان 7 بازیکن با امتیازهای دو رقمی داشت، نیکولا یوکیچ برای پنجمین بار در این فصل تریپل دابل کرد. بیگ من ناگتس بازی را با کسب 23 امتیاز، 14 ریباند و 10 اسیست به پایان رساند. در این فصل هیچ بازیکنی اندازه یوکیچ تریپل دابل نکرده است. ویل بارتن و جمال ماری نیز هر دو به 17 امتیاز رسیدند و ماری 9 ریباند و 6 اسیست هم کسب کرد. 35 امتیاز و 11 ریباند استفن کری نتوانست جلوی ششمین شکست واریرز را بگیرد تا رکورد گلدن استیت هم مانند دنور شود. تنها 4 بازیکن واریرز بالای 10 امتیاز کسب کردند که همگی شروع کننده بودند و نیمکت این تیم بسیار ضعیف کار کرد. گلدن استیت نیاز دارد تا دریماند گرین هم در فاز هجومی بهتر کار کند، اما فوروارد واریرز، همچنان در کارهای هجومی ضعف دارد.

فیلادلفیا سوی سیکسرز با نتیجه 108-125 از سد میامی هیت گذشت تا به نهمین پیروزی این فصل برسد. برعکس میامی هیت که همچنان یک سری از بازیکنان اصلی خود مانند جیمی باتلر و بم آدبایو را در اختیار ندارد، فیلادلفیا در این بازی تقریبا تمام مهره های اصلی خود را در دست داشت و به لطف درخشش شیک میلتن که 31 امتیاز و 7 ریباند کسب کرد، توانست بار دیگر برابر میامی به برتری برسد. میلتن که از نیمکت به بازی اضافه شد، یکی از 5 بازیکنان سیسکسرز بود که امتیازش دو رقمی شد. بن سیمنز با 10 امتیاز، 10 ریباند و 12 اسیست تریپل دبل کرد و توبایس هریس نیز به 18 امتیاز رسید. میامی هیت که در مجموع تنها از 8 بازیکن توانست در این بازی استفاده کند، 7 بازیکنش بالای 10 امتیاز کسب کردند که این میان دانکن رابینسن 22 امتیاز و گیب وینسنت 21 امتیاز آوردند. پرشس اوچووا نیز با کسب 10 امتیاز و 11 ریباند دابل دابل کرد. میامی با این شکست اکنون رکورد 6-4 را در اختیار دارد.

شیک میلتن

ایندیانا پیسرز در خانه پورتلند تریل بلیزرز با نتیجه 87-111 به پیروزی رسید تا به هشتمین پیروزی اش برسد. مالکوم براگدن در ادامه فصل خوب خود توانست 25 امتیاز و 7 اسیست کسب کند و در کنار او دمانتس سبونس هم به 23 امتیاز و 15 ریباند رسید. در شبی که یوسف نرکیچ از ناحیه مچ دست مصدوم و مجبور به ترک بازی شد، 22 امتیازهای دیمین لیلرد و سی جی مک کالم اصلا کافی نبود تا بلیزرز متحمل پنجمین شکست فصل شود. رکورد پیسرز 4-8 و رکورد پورتلند 5-7 است. 

در نبرد تگزاسی ها، این هیوستون راکتس بود که موفق به شکست 105-109 سن انتونیو اسپرز شد تا به اولین پیروزی خود بعد از ترید جیمز هاردن برسد. کریسشن وود در این دیدار عالی ظاهر شد و توانست 27 امتیاز، 15 ریباند و 3 بلاک به ثبت برساند و 5 پرتاب سه امتیازی موفق هم داشت تا مرد اول تیمش باشد. در غیاب جان وال و اریک گوردن، استرلینگ براون شروع کننده راکتس بود و بازی را با 23 امتیاز و 7 ریباند به پایان رساند. در روزی که دمار دروزن و لمارکس آلدریج اصلا آماده نشان ندادند، کلدن جانسن پدیده اسپرز بود و 29 امتیاز و 6 ریباند کسب کرد اما نتوانست مانع ششمین شکست سن انتونیو شود.

در دیگر دیدار امروز، تورنتو رپترز 108-111 از سد شارلوت هورنتس گذشت تا به سومین پیروزی فصل برسد. کایل لاوری برای شمالی ها 16 امتیاز و 12 اسیست کسب کرد اما مرد اول رپترز، کریس بوشه بود که به 25 امتیاز و 10 ریباند رسید. با اینکه 7 بازیکن شارلوت در این بازی بالای 10 امتیاز کسب کردند و تری روزیر و پی جی واشینگتن به 20 امتیاز هم رسیدند، اما هورنتس متحمل هفتمین شکست فصل شد تا رکوردش 7-6 شود.

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! رحمان رضایی در گفتگو با طرفداری: آقای کربکندی کاش مرا اخراج می کردید! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال