Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@19:13:58 GMT

مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ سپاه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۹۹۵۳

مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ سپاه

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) با شلیک انبوه موشک‌های بالستیک زمین به زمین و اجرای عملیات توسط پهپادهای تهاجمی بمب افکن در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد.

در این مرحله از رزمایش که با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد؛ با بهره‌گیری از نسل جدید موشک های بالستیک زمین به زمین و پهپادها، تهاجم ترکیبی به پایگاه دشمن فرضی و انهدام تمامی اهداف تعیین شده انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش؛ در مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ سپاه، پس از حمله پهپادهای تهاجمی بمب افکن نیروی هوافضای سپاه از همه جهت ها به سپر موشکی دشمن فرضی و انهدام کامل هدف ها ، انبوه موشک های بالستیک نسل جدید سپاه در کلاسهای ذوالفقار، زلزال و دزفول هم به سمت اهداف تعیین شده شلیک و اینگونه ضربات مهلکی بر پایگاه فرضی دشمن وارد کرد.

این موشک ها به سرجنگی جدا شونده و قابلیت هدایت در خارج از جو و نیز قدرت اخلال و عبور از سپر موشکی دشمن مجهز شده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت غنی سازی اورانیوم ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران سپاه رزمایش پیامبر اعظم موشک بالستیک پهپادهای تهاجمی آلودگی هوا مازوت غنی سازی اورانیوم ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد.

سید هادی طباطبایی امروز، ۱۰ اردیبهشت در جشنواره امتنان اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان دو بال عمده تولید در کشور هستند. حوزه تولید سالیان سال مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و امسال تاکید ایشان در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است. بنابراین باید این حوزه در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردمی و حرکت تند همراه باشد تا به نقطه مطلوب برسیم. 

وی با اشاره به اینکه جمعه هفته آینده دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم برگزار می‌شود، افزود: از مردم انتظار می‌رود مانند مرحله اول انتخابات که مشارکت آنان افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران بود، در این مرحله هم به صورت حداکثری مشارکت داشته و با حضور گسترده خود دشمن را ناامید کنند، زیرا این مرحله تکمیل‌کننده مرحله اول است‌. پیش‌بینی دشمن از مشارکت مردم در مرحله اول ۲۰ الی ۳۰ درصد بود که مردم خراسان رضوی افتخارآفرینانه مشارکت ۴۷.۴ درصدی را ثبت و دشمن را ناامید کردند. 

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: نتیجه افتخار در انتخابات، افتخار در میدان و دیپلماسی‌ ایران بود، زیرا وعده صادق به پشتوانه مردم شکل گرفت و باعث شد که اسرائیل از خاک ایران مورد حمله قرار گیرد و در پاسخ به تجاوزی که به کنسولگری ایران انجام داده بود، تنبیه شود. بارها گفته‌ایم که اهل جنگ نیستیم اما دفاع را به خوبی انجام می‌دهیم، زیرا زمان بزن در رو تمام و این امر به تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ثابت شده است. 

طباطبایی با بیان اینکه زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود، گفت: درست است که امروزه مردم در خصوص معیشت مشکل دارند، اما قطعا به فرمان مقام معظم رهبری در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و دشمن را شکست خواهیم داد. وعده خداوند، وعده‌ای صادق است و در آیه ۷ سوره محمد فرموده است: «ای اهل ایمان! اگر خدا را یاری کنید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند و قدم‌هایتان را ثابت خواهد کرد.» 

وی ادامه داد: بنده تمامی زحمات شما کارگران را در جبهه جنگ اقتصادی و تولید ارج می‌نهم و از تمامی کارگران عزیز که برای پیشرفت و سربلندی کشور ایران تلاش می‌کنند، صمیمانه کمال تشکر را دارم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • ببینید | تصاویری از حمل بوستر موشک سپاه توسط ارتش اسرائیل
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!