Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک درقاره آسیا در رشته‌های کانو اسپرینت و اسلالوم تغییر کرد.

به گزارش برنا، کنفدراسیون کانوئینگ آسیا تاریخ جدید مسابقات انتخابی المپیک قاره‌ای خود را اعلام کرد.

بر این اساس مسابقات انتخابی المپیک رشته اسلالوم ۱۰ اردیبهشت ماه و کانواسپرینت ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار در تایلند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسابقات اسلالوم قرار بود بهمن ماه و کانواسپرینت اسفند ماه برگزار شود.

با تصمیم جدید کنفدراسیون کانوئینگ آسیا، ملی‌پوشان حدود ۳ ماه مهلت دارند تا برای حضور در این رقابت‌ها آماده شوند.

کنفدراسیون کانوئینگ آسیا همچنین اعلام کرده بولتن مسابقات و جزئیات برگزاری طی هفته‌های اینده پس از نهایی شدن منتشر خواهد شد و شرکت کنندگان در مسابقات نیز موظف خواهند بود ۱۴ روز قبل از مسابقات در کشور تایلند در قرنطینه بمانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قایقرانی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا مسابقات انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد

روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکار‌های جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکار‌ها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم‌های راه‌یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند. 

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی