Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اعلام اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در حمایت از معیشت خانواده‌ها است، گفت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده‌ها را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: سید سعید راد، با استناد به بررسی‌های به عمل آمده و گزارش عملکرد ۹ ماهه امسال سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، افزود: میزان صرفه جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید بخشی از مایحتاج مورد نیاز خود از میادین میوه و تره بار در ۹ ماهه سال جاری، بالغ بر ۹۵۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که نشان‌دهنده نقش چشمگیر سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار میادین میوه و تره بار در ایجاد تعادل و ثبات قیمت محصولات غذایی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد هر خانواده تهرانی از ابتدای سال ۹۹ تا آخر آذر ماه بابت خرید از میادین، بیش از ۳۱۷ هزار تومان صرفه‌جویی کرده است و به عبارتی، فعالیت ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، قدرت خرید خانواده‌ها را در مجموع روزانه بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان افزایش داده و به اقتصاد خانواده‌ها در تهران کمک کرده است.

میادین میوه و تره بار علاوه بر عرضه انواع میوه و سبزیجات و صیفی‌جات با قیمت‌های ۳۲ تا ۴۱ درصد پایین‌تر از سطح شهر، سایر محصولات مورد نیاز شهروندان مانند مواد پروتئینی از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در کنار محصولاتی همچون برنج، حبوبات و قند و شکر را نیز عرضه می‌کنند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازار میوه و تره بار میادین میوه و تره بار تره بار میادین میوه و تره بار خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کاشفی در جریان بازدید از عملیات جانمایی، اجرا و نصب پایه‌های روشنایی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مثلثی‌ها و میادین شهر پس از احداث تاکنون از روشنایی مطلوب برخوردار نبود، ارتقای سیستم روشنایی در دستور کار ویژه سازمان قرار گرفت.     وی ادامه داد: از این رو مبحث نور در زیبایی شهر یزد با هدف رعایت الگوی مصرف انرژی و حفظ منابع ملی با تاکید بر زیبایی و روشنایی مورد توجه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد قرار گرفت.     سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تأمین روشنایی با توجه به کاهش هزینه‌ها و ارتقای امنیت محیطی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح اصلاح و ارتقای روشنایی شهر رعایت ارتفاع پایه‌های چراغ روشنایی، فاصله‌های پایه‌های روشنایی و محاسبه شدت روشنایی در میادین و مثلثی‌ها با توجه به نوع معبر و عناصر حاشیه‌ای آن متفاوت ارزیابی شده است.

دیگر خبرها

  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی