Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسابقه طراحی پوستر (لوگو محور) با عنوان «منادی صلح» برای گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همه تلاشگران عرصه امنیت و صلح درسراسر جهان، ویژه هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به پاس آزادگی و صلح‌طلبی و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همه تلاشگران عرصه امنیت و صلح درسراسر جهان، مسابقه طراحی پوستر (لوگو محور) با عنوان «منادی صلح» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازشرایط ارسال آثار، مالک اثر بودن شرکت‌کننده است. اثر ارسالی باید مطابق با عنوان فراخوان طراحی شود، هر شرکت کننده می‌تواند علاوه  بر شرکت در بخش طراحی پوستر اثر خود را در قالب طراحی لوگو نیز ارائه کند.

همچنین آثار باید با فرمت JPG و کیفیت تصویر 300 dpi ارسال شود و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 اثر ارسال کند و ارسال فرم مشخصات اثر به همراه آثار الزامی است.

عاشقانه‌های شاعر کرمانی در رثای حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان + فیلم570 تیم از شهرستان زنجان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی حضور دارندنصب سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی‌ در ورزشگاه نقش‌جهان + عکس

به نفرات برگزیده، علاوه بر لوح تقدیر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت و به آثار راه یافته به بخش مسابقه، گواهی شرکت اعطاء می‌شود.

شرکت‌کنندگان برای ارسال آثار خود تا 30 بهمن ماه 1399 فرصت دارند که باید آثار را به نشانی پست الکترونیک دبیرخانه  HHZISF@GMAIL.COM ارسال کنند.

انتهای پیام/ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاسم سلیمانی طراحی پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر

روز جهانی کارگر که در اول ماه مه برگزار می‌شود؛ مراسمی جهانی است که عموما توسط تشکل‌های کارگری و احزاب سیاسی برگزار می‌شود. این مراسم در ایران، نخستین بار در سال ۱۳۰۰ توسط «شورای مرکزی فدراسیون سندیکای کارگری» برگزار شد.    

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام