Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:43:25 GMT

کرونای بهاباد از یک مجلس ترحیم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۰۲۱۹

کرونای بهاباد از یک مجلس ترحیم آغاز شد

دکتر ابراهیم سلمانی روز جمعه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : ۱۰ روز قبل فردی در بهاباد فوت می کند که خانواده این مرحوم، ۳ مراسم پرجمعیت برای نامبرده برگزار می کنند، مراسم هایی که در آن پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت نمی شود.

به گفته وی پس از آن تعدادی از افراد شرکت کننده در این مراسم به کرونا مبتلا و آن را به افراد دیگر نیز انتقال می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که بلافاصله تحت قرنطینه قرار گرفتند و اکنون هم اقدامات لازم برای کنترل آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

سلمانی تصریح کرد: تیمی از این دانشگاه به بهاباد اعزام شد تا با انجام تست های مختلف از انتشار بیشتر آن جلوگیری کند.

به گفته وی این ویروس در شهرستان بهاباد تحت کنترل است و شناسایی احتمالی مبتلایان بیشتر در دستور کار قرار دارد تا از انتشار آن جلوگیری گردد.

وی به مردم بهاباد توصیه کرد فعلا در خانه بمانند تا از انتقال بیشتر این بیماری جلوگیری شود ضمن آن که به شدت از دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد اعلام کرد: حسب گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و بر اساس مستندات میدانی و بالینی، وضعیت شیوع کرونا در بهاباد، بحرانی بوده و به شدت در مرحله هشدار قرار گرفته است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به به نقل از اطلاعیه ۹۹ ستاد یادشده، با توجه به موارد متعدد مثبت سرپایی و بستری کرونا که در صورت عدم کنترل و رعایت پروتکل‌ها می‌تواند منجر به موج جدید و شدید بیماری در آن شهرستان در روزهای آینده شود و بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره)، در این منطقه وضعیت قرمز اعلام می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: تاکید می‌شود تمامی مقررات و محدودیت‌های مناطق قرمز از امروز /جمعه ۲۶ دی‌ماه/  تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط در سطح شهرستان بهاباد برقرار می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

هم اکنون ۱۵۳ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی یزد بستری هستند که ۵۵ نفر انها در بخشهای ویژه تحت مراقبت می باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد بهاباد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد بهاباد ویروس کرونا یزد بهاباد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رفیعی  گفت:طبق تقویم انتخابات دور دوم دوزادهمین مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ساعت  ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.


وی افزود: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.


به گفته رئیس ستاد انتخابات استان دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر