Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- فدراسیون فوتبال کلمبیا از انتخاب پروفسور رینالدو روئدا به جای کارلوس کی‌روش در قامت سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.

بعد از کسب نتایج ضعیف و قرار گرفتن تیم ملی فوتبال کلمبیا در رده هفتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی، فدراسیون فوتبال کلمبیا کارلوس کی‌روش را برکنار کرد و حالا پس از چند ماه از جانشین او رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروفسور رینالدو روئدا با اعلام فدراسیون فوتبال کلمبیا به عنوان سرمربی جدید این تیم تا پایان جام ملت‌های سال ۲۰۲۱ و همچنین انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شد. این سرمربی ۶۳ ساله حد فاصل سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ سرمربی تیم ملی کلمبیا بود اما نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند. با این حال او در سال ۲۰۱۰ دست به کار بزرگی زد و هندوراس را برای اولین بار به جام جهانی رساند.

روئدا در حالی سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورش را برای دومین بار پذیرفت که سرمربی تیم ملی شیلی بود اما با مذاکرات صورت گرفته بین فدراسیون‌های فوتبال ۲ کشور، توافق صورت گرفت که روئدا به کلمبیا بیاید.

قرار است روز ۱۹ ژانویه(۳۰ دی‌ماه) کنفرانس مطبوعاتی جانشین کارلوس کی‌روش با حضور رسانه‌های کلمبیایی برگزار شود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال کلمبیا جام جهانی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد