Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع محلی در سوریه خبر دادند که آمریکا به منظور بهانه تراشی برای بقای خود در خاک سوریه و حمله به مواضع ارتش سوریه، زندانیان داعشی را به خط مرزی میان عراق و سوریه منتقل کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، شبکه «المیادین» به نقل از منابع میدانی در سوریه گزارش داد که نظامیان آمریکا زندانیان داعشی را با استفاده از بالگرد در چند مرحله از زندان‌های استان «الحکسه» (شمال شرق) به خط مرزی با عراق منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع میدانی در این خصوص به المیادین گزارش دادند که بالگردهای آمریکایی روزانه در چند مرحله زندانیان داعشی را از زندان‌های «غویران» و «الصناعه» در شمال شرق سوریه به پایگاه‌های آمریکا در عراق منتقل می‌کنند.

طبق این گزارش، این زندانیان داعشی که اکثر آنها ملیتی عراقی دارند، در مجموعه ورزشی «غویران» گردآوری می‌شوند سپس با نظارت و مدیریت نظامیان آمریکا با بالگردهای این کشور به خطوط مرزی منتقل می‌شوند.

منابع یادشده به المیادین خبر دادند که بیش از ۱۰۰ زندانی به مرزهای عراق برده شدند سپس پس از مسلح‌سازی، آزاد شده‌اند تا به مواضع ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن در بیابان‌های سوریه و عراق حمله کنند.

این منابع همچنین خاطرنشان کردند که در سه ماه پایانی سال گذشته میلادی آمریکایی‌ها ده‌ها تن از زندانیان داعشی را از زندان‌های «الشدادی» و الحسکه به منطقه ۵۵ «التنف» منتقل کردند و از آنها برای حمله به مواضع ارتش سوریه بهره گرفتند.

چند هفته پیش از گزارش شبکه المیادین، خبرگزاری رسمی سوریه نیز در گزارشی مشابه خبر داده بود که نیروهای آمریکا ده‌ها تروریست داعشی را از چند زندان در شمال شرق این کشور به پایگاه غیرقانونی «التنف» در مرز با اردن منتقل کرده‌اند (جزئیات بیشتر).

منابع مذکور در ادامه علت فعالیت‌ هسته‌های باقی‌مانده سازمان تروریستی داعش در بیابان‌های سوریه را عملیات‌های نقل و انتقالات اخیر دانستند و در این خصوص گفتند که نظامیان آمریکا با بازفعال سازی هسته‌های داعش در سوریه برای بقای خود در این کشور و عراق به منظور مبارزه با تروریست‌ها بهانه تراشی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سوریه سربازان آمریکایی داعش زندانیان داعشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد