Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بدمینتون رعد پدافند قم یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور شد.

خبرگزاری میزان - تیم بدمینتون رعد پدافند قم در هفته نهم لیگ برتر بدمینتون در اردکان به مصاف تیم صنایع این شهر رفت و توانست با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست پیدا کند.

در حالی این مسابقه با پیروزی رعد پدافند قم به پایان رسید که رعد یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور موفق شد با قاطعیت حکم قهرمانی لیگ را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه یک نفره اول، فرزین خانجانی موفق شد مهدی انصاری از صنایع اردکان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. همچنین مسابقه یک نفره دوم با نتیجه ۲ بر یک به سود نیما رستم‌پور از رعد پدافند به پایان رسید و علی فقیه، رنک پنج بدمینتون کشور این مسابقه را واگذار کرد.

در مسابقه دو نفره اول هم فرزین خانجانی و مسعود پیروزی از رعد پدافند به مصاف امیر جباری و مهدی انصاری از صنایع اردکان رفتند و توانستند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مسابقه دو نفره دوم بین امیر قاسمی و محمد پایروند و سالار بیات و قیصری نیز با پیروزی قمی‌ها به پایان رسید. نتیجه مسابقه یک نفره سوم هم بین محمد پایروند و امیر جباری با پیروزی رعد پدافند قم به پایان رسید.

تیم بدمینتون رعد پدافند قم سال گذشته با کسب جایگاه دوم لیگ یک بدمینتون کشور به لیگ برتر صعود کرد و امسال در حالی توانست قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور شود که کمترین حمایت مالی از این تیم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: بدمینتون بازان ایران از صعود به یک هشتم بازماندند

انتهای پیام/

برچسب ها: بدمینتون لیگ برتر بدمینتون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بدمینتون بدمینتون لیگ برتر بدمینتون بدمینتون رعد پدافند قم لیگ برتر بدمینتون بدمینتون کشور پایان رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم