Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@13:04:38 GMT

یک سرمربی ایرانی دیگر در بوندس لیگا

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۰۴۴۱

صراط: سیروس متکلمی مربی ۳۲ ساله ایرانی از ابتدای ژانویه سال ۲۰۲۱ بعنوان کمک مربی به کادر فنی تیم قدیمی و ریشه دار کارلسروهه در دسته دوم بوندس لیگای آلمان اضافه شد.

به گزارش ورزش سه، او پس الکساندر نوری (وردربرمن) و بابک کیهانفر (ماینتز) سومین مربی ایرانی میباشد که در بوندس لیگا مشغول به فعالیت است.
متکلمی بطور همزمان بعنوان سرمربی تیم زیر ۱۷ سال کارلسروهه حاضر در بوندس لیگای نوجوانان فعالیت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۰۹ و در حالیکه تنها ۱۷ سال سن داشت به تیم برشا در ایتالیا پیوست و همبازی بازیکنانی نظیر لوئیجی دی باجیو و السیو تاکیناردی، ملی پوشان سابق تیم ملی ایتالیا، شد.

متکلمی بعلت پارگی رباط صلیبی در ایتالیا مجبور شد فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارد و به شهری که فوتبالش را از آنجا شروع کرد برگردد و خیلی زود با گذراندن دوره‌های مربیگری با دریافت مدرک A یوفا، از سال ۲۰۱۳ پله پله کارش را شروع کرد و اکنون بعنوان کمک مربی در تیم کارلسروهه مشغول به فعالیت است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال بوندس لیگا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان