Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، همزمان با ثبت رکورد جدیدی از ابتلای روزانه به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، واکسن‌هایی که رژیم صهیونیستی از آمریکا دریافت کرده باعث فلج شدن صورت 13 نفر از دریافت کنندگان واکسن شد.
 
به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، این افراد که چند روز پیش اولین دوز از واکسن کرونا را - که از آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده بود - دریافت کردند، دچار فلج صورت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی توصیه کرده که این افراد دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کنند و این در حالی است که مطالعات و تحقیقات جهانی درباره تزریق دوز دوم واکسن‌هایی که در افراد باعث علائمی مانند فلج شدن اعصاب صورت شده، توصیه نمی‌شود.
 
 رژیم تل‌آویو تبلیغات زیادی روی واکسن‌های وارداتی کرونا از آمریکا به راه انداخته و حتی خود را رکورددار سرانه تزریق واکسن کرونا ادعا کرده است.
 
از سوی دیگر، آمارهای اعلامی از ابتلا در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که نه واکسیناسیون گسترده و نه قرنطینه اجباری دو هفته‌ای نیز نتوانستند مانع گسترش ویروس کرونا در میان صهیونیست‌ها شوند.
 
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۹۱۷۲ مبتلای جدید در فلسطین اشغالی شناسایی شدند که بیشترین میزان ابتلای روزانه از زمان شروع همه‌گیری است.
 
در یک روز  گذشته همچنین ۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده و هم‌اکنون ۱۰۹۷ نفر نیز در بیمارستان‌های این رژیم وضعیت وخیم دارند.
 
بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۵۲۹,۸۱۴ مورد و تعداد تلفات آن نیز به ۳۸۷۰ نفر افزایش یافت.
 
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد قرنطینه اجباری دو هفته‌ای که از پنجشنبه قبل شروع شده، به دلیل افزایش تصاعدی مبتلایان، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است