Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان که صبح امروز برگزار شد، گفت: ما به جای تحلیل اینکه ایران در 10 سال آینده چه خواهد بود، بهتر است ایرانی که باید داشته باشیم را بسازیم و اگر تحلیل کنیم و روند موجود را در 12 سال اخیر در نظر بگیریم، می‌بینیم که اتفاقات مهمی داشتیم که از برخی‌ از آنان می‌توان به عنوان یک انفجار، زلزله و حادثه مهم یاد کرد ولی نکته اصلی این است که وارد سال 1400 می‌شویم و نیاز داریم که بتوانیم آینده مناسبی را برای کشور بسازیم و یکی از اهداف فعالیت‌های حزبی نیز همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احزاب باید ایده مطرح کرده و سعی کنند تا به سوی ایده‌های مطرح بروند.

وی با اشاره به اتفاقات و رخدادهای 12 سال گذشته، افزود: ما در گذشته حوادث سال 88 و 89 داشتیم که منجر به حصر آقایان کروبی و موسوی شد. باعث محدودیت‌هایی نیز برای آقای خاتمی شد و در این سال‌ها قطعنامه‌های شدیدی در سازمان ملل علیه ایران مطرح شد و در نهایت به تحریم‌های گسترده اقتصادی منجر شد. رخدادهایی مانند رد صلاحیت آیت الله هاشمی رخ داد و بعد در ادامه نیز سازوکار جدیدی به بنام برجام پیش آمد و با پیروزی ترامپ نشد که درست از آن استفاده کنیم. بعد از آن نیز اعتراضات سال‌های 96 و 98 به دلیل برخی تصمیمات و مسأله بنزین شکل گرفت و بعد عدم تصویب اف‌ای‌تی‌اف بود که مشکلات اقتصادی را برای کشور به وجود آورد.

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به اهمیت انتخابات سال 1400 تصریح کرد: باید با اتحاد و روشنگری از آن عبور کنیم چون اگر انتخابات بی‌رونق باشد و اصولگرایان یا محافظه‌کاران برنده باشند و یا اگر پر رونق باشد و دوقطبی شود و تحول‌خواهان و اصلاح طلبان برنده شوند، این انتخابات برای ایرانِ پیش رو مهم است. این انتخابات چون اهمیت زیادی دارد حتی اصلاح طلبانی که نظرشان این بود که نباید در انتخابات فعال شوند، الان این نظر را دارند که باید با قدرت در انتخابات شرکت کرد تا بتوانیم رویکرد جدیدی را در کشور رقم بزنیم و ایران را بسازیم.

خبر تکمیل می‌شود...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد