Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:43:05 GMT

ریشه ایجاد تفرقه شیعه و سنی انگلیس است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۰۸۲۸

ریشه ایجاد تفرقه شیعه و سنی انگلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: با تکنولوژی ایجاد شده پیگیر مسائل دینی باشیم که این افضل عبادات است؛ رادیو، تلویزیون و تلفن همراه بهترین وسایلی است که می‌توانیم برای دین‌پروری از آن‌ها استفاده کنیم.

امام‌جمعه نجف‌آباد افزود: یکی از بهترین عبادت‌ها ادای حق مومن است، باید افتخار کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که حق مومن ادا می‌شود و مومنین خیلی قیمتی هستند و برای رفع گرفتاری هم‌دیگر تلاش و گره از کار یکدیگر باز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: فریاد فاطمه زهرا(س) به خاطر دین و اسلام در تاریخ ماندگار شد  و امیرالمومنین مجبور به سکوت بود اما بی بی دو عالم اسلام را زنده نگه داشت.

امام‌جمعه نجف‌آباد بیان داشت: بیش از ۳۰۰ روضه خانگی و مراسم پخت سمنو در شهرستان برگزار شده و ناشی از این اصل است که اطاعت از اهل بیت اساس دین ماست و اگر نباشد ریسمان اسلام تکه تکه می‌شود.

 حسناتی اظهار داشت: دشمنان به التماس افتاده‌اند و دیگر چه چیزی را می‌خواهند تحریم کنند؛ آمدند موسسه‌ای که واکسن کرونا را در کشور تولید می‌کند را تحریم ‌می‌کنند و دیدیم که رهبری چقدر تیزبینانه فرمودند به این‌ها اعتمادی نیست همانطور که در تاریخ صدها بار این تجربه ثابت شد اماهنوز  برخی چقدر ساده‌اند.

وی گفت: قصه برجام هم از همین دسته‌است؛ با تکیه بر دانشمندان جوانمان پیشرفت خواهیم کرد و آن‌هایی که نتوانستند پیروز شوند با تحریم می‌خواهند به اهداف خود برسند اما بدانید آمریکا فرو پاشیده و تمام شدنی است.

امام جمعه نجف‌آباد ابراز داشت: ریشه ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی انگلستان است و با ساخت فیلم در این ایام می‌خواهند یک مزدور پست را در قالب شیعه انگلیسی ترویج کنند اما به لطف خدا شیعه و سنی این توطئه‌ها را فهمیده و هر روز متحد‌تر شده و مقابل دشمنان اسلام و بشریت می‌ایستند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ک۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیعه انگلیس اسلام دین حسناتی نجف آباد نجف آباد نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مهذب در اخلاق، مبتکر در روش و فرقان انقلاب بود
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند