Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عالی، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: حتما دستورالعمل‌های مراقبتی و بهداشتی را رعایت کنیم تا به لطف پروردگار این ویروس منحوس ریشه‌کن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تقدیر و تشکر از خیرین گمنام و گروه‌های جهادی در طول این یک سال اخیر، گفت: این عزیزان با جهاد در راه خدا در عرصه کمک مومنانه دست  به سوی قشر محروم دراز کردند. 

امام جمعه موقت تبریز رحلت آیت‌الله مصباح مورد اشاره قرار داد و گفت: چندین سال بود این تئورسین تفکر ناب اسلام محمدی(ص) به عناوین مختلف هجمه قرار گرفته بود به طوریکه زمانی معاویه توسط چند هزار رسانه به قدری تبلیغ کرده بود که امیرالمومنین (ع) را فردی بی‌نماز بین مردم معرفی کرده بود و این دقیقا مصداق همین تخریب است.

 دشمن دنبال تفکر لیبرال، سکولار است

وی افزود: دشمن دنبال تفکر لیبرال، سکولار است و از این‌راه تخریب می‌کند از این‌رو دشمن با مغلطه کردن دست به کار می‌شود. 

حجت‌الاسلام عالی متذکر شد: مشروعیت نظام ولایی دست خداست که اگر مردم قبول کند، اعمال حاکمیت می‌شود و الان ۴۰ سال است که مقبولیت نظام تثبیت شده است. 

وی ادامه داد: از جوانان می‌خواهم تا کتاب‌های شهید مطهری، شهید آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مصباح را مطالعه کنید تا تمام شبهات برطرف شود.  

خطیب جمعه تبریز یادآور شد: آیت‌الله مصباح از شاگردان مخصوص علمای بزرگ بوده و فردی بودندکه موجب ترس دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بود. 

روح برجام رفع کامل تحریم‌هاست

وی به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی اشاره کرد و توضیح داد: ایشان در این سخنرانی به صراحت فرمودند که ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار نداریم و اگر تحریم برداشته نشود، بازگشت آمریکا خیری به ما ندارد زیرا  مطالبه ما از بازگشت آمریکا، رفع تحریم‌هاست و اساس برجام و مذاکرات هم بر این اساس است که تحریم‌ها برداشته شود نه اینکه پشت میز بنشینیم و با کری قدم بزنیم.  

امام جمعه موقت تبریز ابراز داشت: روح برجام رفع تحریم‌هاست و اگر این عمل نشود همان خسارت محض است.  

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در بخش دیگر فرامین خود گفتند که نباید نسل قبل را کنار بگذاریم زیرا برخی از این نسل‌ها مانند شهید سلیمانی هستند که مانند جوان‌ها بود، گفت: نیروی جوان یعنی جهادی، اهل عمل و دائما در میدان باشد که مکتب شهید سلیمانی آن را نشان داد و در  حال حاضر ما به چنین رئیس‌جمهوری نیاز داریم. 

چرا نباید از آمریکا و انگلیس واکسن کرونا وارد کرد؟

وی به فرمایشات رهبری در خصوص واکسن کرونا هم اشاره‌ای کرد و گفت: ایشان اکیدا فرمودند که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است و البته واکسن ایرانی  مایه افتخار است چراکه رهبر نیرنگ‌های دشمن را می‌داند و بعد صحبت‌های ایشان بود که افرادی که اهل رسانه و فضای مجازی هستند چنان سر و صدا در خارج کشور انداختند و سپس لشکر پیاده آنها در کشور وارد عمل شده و دایه مهربان‌تر از مادر شدند. 

امام جمعه موقت تبریز بیان داشت: خیلی جالب است که آمریکا و انگلیس روزانه هزاران نفر فوتی در کرونا دارد ولی چطور الان دلسوز ما شده‌اند و جالب‌تر اینکه اینها همان‌هایی هستند که به علت تحریم به ما دارو نمی‌دادند. 

عالی تصریح کرد: تجربه و شواهد از درستی بی‌اعتمادی به کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس و فرانسه در حوزه‌هایی همچون ارائه دارو و واکسن حکایت می‌کند.

امام جمعه موقت تبریز در بخش خطبه‌های عبادی نماز جمعه به ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: مراسمات جای خود برگزار می‌شود ولی باید سعی کنیم تا پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود. 


انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز امام خمینی اسلام امام جمعه مهدی عالی امام جمعه موقت تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز تحریم برجام خطبه های نماز جمعه تبریز نماز جمعه خطبه ایام فاطمیه پروتکل های بهداشتی انگلیس آمریکا واکسن کرونا رئیس جمهور شهید مطهری آیت الله مصباح آیت الله جوادی آملی ایت الله شهید مطهری کتاب امام جمعه موقت تبریز تحریم هاست آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا