Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به جایگاه رفیع مردم ایران در نظام اسلامی کشور اظهار کرد: آزادی بیان، رعایت حق و حقوق شهروندی، عزت و اقتدار ازجمله دستاوردهای نظام است.

وی با اشاره به اینکه با روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب الهی مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور رفع می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود بارها به مؤلفه‌های دولت جوان و حزب الهی اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه یک‌عده فکر می‌کنند که با روی کار آمدن جو بایدن تحریم‌ها برداشته و گشایش اقتصادی در بازار طلا و بورس رخ می‌رهد، گفت: مشابه این فضاسازی سال ۹۲ در جریان برجام رخ داد که در طول این هفت سال غربی‌ها و آمریکایی‌ها در ماجرای برجام به تعهدات خود عمل نکردند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه در خوش‌بینانه‌ترین حالت رفع تحریم‌ها نمی‌تواند به وضعیت اقتصادی و رفاهی مردم کمک کند، تصریح کرد: رفع تحریم‌ها دست ما نیست؛ اما طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری تمام تمرکز قوای سه‌گانه باید روی خنثی‌سازی تحریم‌ها معطوف شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه با روی کار آمدن بایدن ممکن است در برخی جاها کشور با گشایش مقطعی و زودگذر اقتصادی همراه باشد، تصریح  کرد: برخی‌ها ممکن است از این گشایش مقطعی و زودگذر اقتصادی سوء‌استفاده کرده و پای آمریکایی‌ها را به کشور باز کنند.

وی با بیان اینکه دنیا و بشریت مدیون ایثار و از خودگذشتگی حضرت فاطمه زهرا(س) است، تصریح کرد: خداوند امامت را قرار داد برای جلوگیری از تفرقه مسلمین و تبعیت از ولایت‌فقیه باعث رستگاری جامعه می‌شود.  

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه عزاداری‌های مقام معظم رهبری چه در ماه محرم و چه در ایام فاطمیه بدون جمعیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: به خاطر پیش‌گیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ دوست‌داران اهل بیت و ائمه‌اطهار در عزاداری‌های خود دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق شهروندی برجام امام جمعه آستارا روی کار آمدن تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است