Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه تولید واکسن ایرانی کرونا دستاورد و موفقیت بسیار بزرگی برای کشور است، گفت: موضوع واکسن آمریکایی خود محل تردید است چرا که کسانی که تا دیروز دشمن ما بودند، امروز به ما واکسن می‌دهند و این مسئله قابل اعت - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه، ضمن دعوت همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تنها راه نجات انسان را عمل به دستورات و پرهیز از محرمات الهی خوانده و به آثار و برکات«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم» اشاره کرد و اظهار داشت: هر امر خطیرى اگر با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز نشود، آن امر ناقص و ناتمام می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگوی تمام عیار از جهات مختلف است بنابراین خانواده‌ها باید از رفتار و منش اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کرده و الگو قرار دهیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه تولید واکسن ایرانی کرونا دستاورد و موفقیت بسیار بزرگی برای کشور است، گفت: خداوند را شاکر هستیم که مردم کشور را بصیر و آگاه به مسائل قرار داده و هر مسئولیتی که بر عهده هر گروهی در کشور قرار داده شده با قدرت و به صورت جهادی آن را پیش برده‌اند. 

قدردانی بیش از 10 هزار پرستار خط مقدم کرونا از مواضع رهبر انقلاب درباره واکسن کرونااساتید دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از ممنوعیت ورود واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس حمایت کردندچرایی و چگونگی تولید مشترک واکسن کرونا با کوبا

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: معظم له ورود واکسن آمریکایی و فرانسوی را به کشور ممنوع اعلام کردند چرا که اگر واکسن آنها واکسن مؤثری بود خودشان را درمان می‌کردند.

قریشی با اشاره به اینکه از مقاطع عزت‌مندانه انقلاب اسلامی است که نظام اسلامی با تکیه دانشمندان و تولید داخلی دست رد به سینه آمریکا و انگلیس می‌زند، عنوان کرد: باید از دانشمندان کشور به دلیل تولید واکسن کرونا تقدیر کرد چرا که خوشبختانه مورد تأیید قرار گرفته و تست حیوانی هم با موفقیت انجام شد و تست انسانی هم آغاز شده و تاکنون هم موفق بوده است.

وی تصریح کرد: این موضوع واکسن آمریکایی خود محل تردید است چرا که کسانی که تا دیروز دشمن ایران بودند، امروز به ما واکسن می‌دهند و این مسئله قابل اعتماد نیست و اگر توانایی دارند بیماران خود را که روزانه پنج هزار کشته می‌دهند را درمان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ساخت فیلم‌های مربوط به پیامبر اکرم(ص) توسط انگلستان خود وحدت مسلمانان را هدف قرار داده‌، عنوان کرد: تمامی مسلمان اعم از شیعه و سنی باید وحدت داشته باشند چرا که وحدت آنان خاری بر چشم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج الماس از گل صدتومانی

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بنابه گفته وانگ جینگ، مدیر عامل شرکت تایم پرامیس لوئویانگ، الماس مصنوعی ساخت شرکت‌شان با استفاده از فناوری استخراج کربن ماده زیست‌زا (گل صدتومانی)، تحت دما و فشار بالا کشت می‌شود.

اگرچه تولید الماس مصنوعی با استفاده از فناوری استخراج عنصر کربن خالص از گل صدتومانی نسبتا پیچیده است، شرکت تایم پرامیس چینی قصد دارد از منابع دیگر مانند مو، استخوان و حتی گل‌های دیگر، کربن استخراج کند. آن‌ها این کار را با استفاده از ابزار‌هایی که برای شکستن پیوند‌های شیمیایی بین اتم‌های کربن استخراج‌شده طراحی کرده‌اند انجام دهند. درواقع این دانشمندان اتم‌های کربن حاصل را مانند ساختار الماس کنار هم قرار داده و ترکیب می‌کنند تا به الماس واقعی دست بیابند.

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند