Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی عالی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی، اظهار کرد: معظم له به صراحت فرمودند که ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار نداریم و اگر تحریم برداشته نشود، بازگشت آمریکا خیری به ما ندارد زیرا مطالبه ما از بازگشت آمریکا، رفع کامل تحریم‌هاست و اساس برجام و مذاکرات هم بر این اساس است که تحریم‌ها برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در بخش دیگر سخنان خود فرمودند که نباید نسل قبل را کنار بگذاریم زیرا برخی از این نسل‌ها مانند شهید سلیمانی هستند که مانند جوان‌ها بود، افزود: نیروی جوان جهادی، اهل عمل و در میدان است که مکتب شهید سلیمانی آن را نشان داد.

حجت الاسلام عالی با تشکر از خیران گمنام و گروه‌های جهادی در طول ایام کرونا، گفت: این عزیزان با جهاد در راه خدا در عرصه کمک مومنانه دست قشر محروم را گرفتند. 

امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به رحلت آیت‌الله مصباح، اظهار کرد: این تئورسین تفکر ناب اسلام محمدی (ص) به عنوان های مختلف طی چند سال مورد هجمه قرار گرفته بود.

 وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج تفکر لیبرال و سکولار است، خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام ولایی دست خداست که اگر مردم قبول کنند، اعمال حاکمیت می‌شود و الان ۴۰ سال است که مقبولیت نظام تثبیت شده است. 

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: از جوانان می‌خواهم تا کتاب‌های شهید مطهری، شهید آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مصباح را مطالعه کنید تا تمام شبهات برطرف شود.  

وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص واکسن کرونا گفت: ایشان تاکید کردند که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است و البته واکسن ایرانی مایه افتخار است . 

امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. 

برچسب‌ها تبریز ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه تبریز تبریز ستاد اقامه نماز کشور امام جمعه تبریز اخبار کنکور امام جمعه موقت تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند