Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه بخاطر رفع تحریم مذاکره شد و الا مذاکره موضوعیتی برای ایران نداشت، خاطر نشان کرد: روح برجام رفع تحریم بود اگر این امر محقق نشود، خسارت محض است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های امروز نمازجمعه که پس از تعطیلی طولانی کرونایی در مصلی اعظم تبریز برگزار شد، با توصیه اکید به مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار داشت: باید تا ریشه کنی کامل کرونا، استفاده از ماسک، رعایت فاصله و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را کاملا مدنظر قرار دهیم، ضمن اینکه مراسمات ایام فاطمیه باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

وی با بیان اینکه از این تریبون از خیرین عزیزی که در طول یکسال گذشته جهاد فی سبیل الله در عرصه و میدان کمک های مومنانه به قشر محروم داشته اند، تشکر می‌کنم، افزود: هر کس با هر قدرت مالی در این جهاد مالی و مومنانه مشارکت کند.

امام جمعه موقت تبریز، رحلت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و ابراز داشت: این شخصیت علمی را ترور شخصیت کردند و این تفکر ناب اسلام محمدی را با عناوین مختلف مورد هجمه قرار دادند.

امام جمعه یاسوج: برخی از خواسته‌های مردم از نمایندگان مجلس در مسیر قانون نیستانتقاد امام جمعه بیرجند از تلاش عده‌ای برای مذاکره با دشمن / چرا از تجربه تلخ "برجام" عبرت نمی‌گیرید؟امام جمعه رشت: عده‌ای ‌همچنان انتظار بازگشت آمریکا به برجام را دارند /‌ چرا باید روی جنایتکارانه آنان را مجدداً مشاهده کنیم؟امام جمعه اردبیل: رفع مشکلات معیشتی مردم در برنامه‌های مهم‌ دولت باشد

وی ادامه داد: معاویه در منابر به حدی علیه امیرالمومنین در رسانه ها و منابرش تبلیغ کرد که برخی مردم، امام علی علیه السلام را بی نماز و بی دین می‌دانستند. اکنون هم افرادی که دنبال تفکر لیبرالیسم و سکولاریسم بودند، وی را ضد جمهوریت معرفی کردند. هیچ پیامبری بدون مقبولیت مردمی نمی تواند پیامبر شود ولی مقبولیت، مشروعیت ایجاد نمی کند بلکه خداوند مشروعیت ایجاد می‌کند، لذا مخالفین با خلط مبحث، این مطلب را وارونه جلوه دادند و وی را تخریب کردند.

عالی با تاکید بر اینکه نظام ولایی مشروعیتش با خداست و قبول مردم می تواند به اعمال حاکمیت منجر شود، ابراز داشت: جوانان کتب این شخصیت عالی مقام و شهید مطهری و آیت الله جوادی را مطالعه کنند تا به شبهات پاسخ یابند.

وی سخنان مقام معظم رهبری در 19 دی ماه را یادآور شد و گفت:برای بازگشت آمریکا به برجام اصراری نداریم لذا بدون برداشتن تحریم، بازگشت آمریکا به برجام، به ضرر ماست.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه به خاطر رفع تحریم مذاکره شد و الا مذاکره موضوعیتی برای ایران نداشت، خاطر نشان کرد: روح برجام رفع تحریم بود اگر این امر محقق نشود، خسارت محض است.

وی تشکیل دولت جوان و حزب اللهی را برای آینده روشن کشور، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: معتقد به تکیه به جوانان مومن و حزب اللهی هستیم اما نباید افراد باتجربه را کنار گذاشت و کشور را از این تجربیات محروم کرد.

حجت‌الاسلام عالی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید توانمند، متخصص، متعهد و نیروی جوانی داشته و پیرو مکتب سلیمانی باشد، ابراز داشت: رئیس‌جمهور دولت بعدی باید در کنار مردم، با مردم و برای مردم باشد و از پیگیری منافع شخصی و منافع گروهی و حزبی خودداری کند.

وی ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی را علمی و دقیق دانست و تاکید کرد: دشمنان و همفکران داخلی آنها دایه مهربانتر از مادر شدند و علیه واکسن ایرانی، این ممنوعیت و اظهارات رهبری هجمه رسانه‌ای داشتند.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: آنهایی که نیازهای اصلی دارویی ما را تحریم کرده اند، چرا واکسن را راحت پیشکش می‌کنند؟

انتهای پیام /111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت تبریز رفع تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است